Oproznienie szamba wymogi odległościowe

1. Data: 2011-08-20 18:01:09

Temat: Oproznienie szamba wymogi odległościowe
Od: Twat <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie na jakie odległości maksymalnie i jaka różnica poziomów jest
dopuszczalna przy opróżnianiu szamba ?

Chciałbym zamówić firmę która opróżni ale nie wiem czy szambo oddalone
od najbliższej drogi o 30m przy różnicy poziomów 2-3m nie będzie za
daleko dla jakiegokolwiek pompowania.

2. Data: 2011-08-22 11:14:12

Temat: Re: Oproznienie szamba wymogi odległościowe
Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Aug 2011 20:01:09 +0200, Twat napisał(a):
> Chciałbym zamówić firmę która opróżni ale nie wiem czy szambo oddalone
> od najbliższej drogi o 30m przy różnicy poziomów 2-3m nie będzie za
> daleko dla jakiegokolwiek pompowania.
Nie prościej i sensowniej zadzwonić do kilku firm i zapytać jakim sprzętem
dysponują?

--
Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

Dołącz do tych, którym zależy. http://zwijaj.pl/