zużycie wody - trzyoosobowa rodzina

1. Data: 2011-08-16 20:37:28

Temat: zużycie wody - trzyoosobowa rodzina
Od: "dr_indy" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

4 m3 - ciepła woda
8 m3 - zimna woda

na mc. Czy to są duże zużycia dla trzyosobowej rodziny (małe dziecko)?

Jakie są założeżna jakie są u Was założenia spółdzielni czy Zarządzajacego?

--
dr_indy

2. Data: 2011-08-16 20:48:27

Temat: Re: zużycie wody - trzyoosobowa rodzina
Od: "dr_indy" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłem coś takiego:
http://www.halat.pl/wodanormy.html

może się komuś przyda.

--
dr_indy

3. Data: 2011-08-16 20:54:58

Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wg mojej oceny zużywacie jak brudasy, a sikacie pod krzaczkiem ;-)

-----

4. Data: 2011-08-16 22:30:08

Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dr_indy" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> na mc. Czy to są duże zużycia dla trzyosobowej rodziny (małe dziecko)?
>
> Jakie są założeżna jakie są u Was założenia spółdzielni czy

W bloku żużywałem ok. 12-13 m3/miesiąc (2 osoby dorosłe, małe dziecko, brak
zmywarki, junkers).
W domu zużywam obecnie ok. 9 m3/miesiąc (2 osoby dorosłe, dziecko, zmywarka,
boiler z cyrkulacją CW, bez podlewania trawnika).

Pozdrawiam,
Druid29

5. Data: 2011-08-17 15:36:02

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-08-16 22:37, niebożę dr_indy wylazło do ludzi i marudzi:
> 4 m3 - ciepła woda
> 8 m3 - zimna woda
>
> na mc. Czy to są duże zużycia dla trzyosobowej rodziny (małe dziecko)?

A tę zimną z ciepłą się sumuje?

Jeśli nie - zużycie (zapewne narzucone przez Zarządcę) jest stopniu
możliwym do nieprzekroczenia. Jeśli tak - tym bardziej.

> Jakie są założeżna jakie są u Was założenia spółdzielni czy Zarządzajacego?

6,68m3 zimnej. Rodzina 2+1 (w porywach 4+1)

Qra

6. Data: 2011-08-17 19:10:10

Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dr_indy napisał:
> Czy to są duże zużycia dla trzyosobowej rodziny (małe dziecko)?

Trudno rzec, czy duże... statystyczny Polak zużywa 145 litrów wody na
dobę. Jakby przyjąć, że połowa z tego to ciepła, to powinieneś zużywać
miesięcznie 6,5 m3 zimnej i tyleż samo ciepłej :-).

Zatem zużywacie raczej mało.

U mnie dla 4-osobowej rodziny idzie ok 16 - 18 kubików na miesiąc.

pozdrawiam
Robert G.

7. Data: 2011-08-18 06:48:05

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

robercik-us <r...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
>
>Zatem zużywacie raczej mało.
>
>U mnie dla 4-osobowej rodziny idzie ok 16 - 18 kubików na miesiąc.

Nie wiem jak jest przy malym dziecku, ale u mnie w przypadku 2 doroslych osob
proporcje zuzycia wody cieplej do zimnej to 1:3. Ciepla woda to tylko do kapieli.

8. Data: 2011-08-18 10:22:04

Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "dr_indy" napisał w wiadomości grup

>.Jakie są założeżna jakie są u Was założenia spółdzielni czy
>Zarządzajacego?

Trzeba liczyć ok 4m3 na osobę

-- Pozdrawiam

Kris

9. Data: 2011-08-19 09:46:13

Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest też przykładowo rozporządzenie resortowe (MSWiA czy MON).
Z pamięci 5,4 m3 zimnej plus 2,7 m3 ciepłej ryczałtem na osobę miesięcznie.

Ciepła to zimna dodatkowo plus podgrzanie.

-----

10. Data: 2011-08-19 09:49:42

Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mnie zawsze wychodziło, że przekraczam norme o ok. 10 m3. Tyle
dopłacałem przy rozliczaniu ze spółdzielnią, w czynszu założono jakieś
zużycie i wszystko ponad trzeba było dopłacić.
Dlatego te 12m3 to wydaje mi sie takie minimalne z założeniem, że
posiadasz super oszczędne urzadzenia.

KADAR

Tanie liczniki mocy.
Tapeta samoprzylepna się odkleja