co zamiast unicoru

1. Data: 2011-08-19 07:05:05

Temat: co zamiast unicoru
Od: gary <g...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jak wiadomo ten podkład jest już nie do dostania. (ołów)
Co sprawdzonego polecacie do zagruntowania blachy ocynkowanej w której
korozja wygryzła dziurę w powłoce cynku i dobrała się do stali.
Przez noc trawiło się odrdzewiaczem fosforowym i teraz mam powierzchnię
"czystej" stali a dookoła powłoka cynkowa.
Całość będzie narażona na deszcz (blaszany okap z tarasu)
Chodzi mi o coś łatwo dostępnego od ręki (OBI Casto etc) aa nie
sprowadzane na zamówienie.

2. Data: 2011-08-19 07:28:52

Temat: Re: co zamiast unicoru
Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Aug 2011 09:05:05 +0200, gary napisał(a):
> Przez noc trawiło się odrdzewiaczem fosforowym i teraz mam powierzchnię
> "czystej" stali a dookoła powłoka cynkowa.
Skoro tak ładnie przygotowane to może do ocynkowni skoczyć?

--
Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

3. Data: 2011-08-19 11:46:53

Od: Arcykapłan Harry El <e...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Chcesz mieć codziennie dochód przez całe życie?

http://uniaeuropejska.blogspot.com/p/konstytucja-mie
szkancow-planety-ziemia.html

4. Data: 2011-08-19 13:17:10

Od: gary <g...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-19 09:28, Pooh pisze:
> Skoro tak ładnie przygotowane to może do ocynkowni skoczyć?

Taa, wyrwę blachę spod terakoty i zaniosę :)

Blacha ma dł 10 metrów a miejsce do pomalowania 15 cm

5. Data: 2011-08-19 13:18:23

Od: gary <g...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-19 13:46, Arcykapłan Harry El pisze:
> Chcesz mieć codziennie dochód przez całe życie?
>
> http://uniaeuropejska.blogspot.com/p/konstytucja-mie
szkancow-planety-ziemia.html

niestety tam nie znają się na farbach podkładowych

6. Data: 2011-08-19 14:02:03

Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Aug 2011 15:17:10 +0200, gary napisał(a):
> Taa, wyrwę blachę spod terakoty i zaniosę :)
> Blacha ma dł 10 metrów a miejsce do pomalowania 15 cm
No chyba, że tak...

Musisz sobie taką rurę i kask wykombinować ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=4xfmsXHYtrg

--
Dzisiaj dziennikarstwo bardziej funkcjonuje na tej grupie, niż w tych
rzekomych mediach. I nawet kiedy tutaj się bluzga i pisze po pijaku,

7. Data: 2011-08-19 22:11:21

Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Całość będzie narażona na deszcz (blaszany okap z tarasu)

> Chodzi mi o coś łatwo dostępnego od ręki (OBI Casto etc) aa nie

Cynk w aerozolu. 25 złotych za spore opakowanie zapłaciłem. Sprawdzone w
przemysłowych zastosowaniach. Trzeba to potem pomalować farbą nawierzchniową
żeby ochrona była pełna. Najlepiej jakąś farbą dedykowaną do cynkowanych blach.

8. Data: 2011-08-25 16:48:06

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kogutek wrote:

> [...]
> Sprawdzone w przemysłowych zastosowaniach. Trzeba to potem pomalować
> farbą nawierzchniową żeby ochrona była pełna. Najlepiej jakąś farbą

ja proponuję alucynk w sprayu - jest jaśniejszy od cynku w sprayu i
jakby trochę skuteczniejszy
jeffrey

zapytanie o lodowke Whirlpool ARC 1800
Jaki producent lodówek...