Zagrzybiona pralka

1. Data: 2011-08-22 00:10:23

Temat: Zagrzybiona pralka
Od: Tata <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

W nieużywanej przez kilka tygodni pralce pojawiły się ogniska grzyba,
ciemno brązowe miejsca w szufladzie środka piorącego i na fartuchu
drzwiczek. Czy gdzieś jeszcze w środku pralki tego nie wiem. Jak
zlikwidować powyższy problem bez rozbierania pralki?

Z poważaniem
MJ

2. Data: 2011-08-22 14:57:36

Temat: Re: Zagrzybiona pralka
Od: "waldek" <g...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

stara wyrzuc
wez nowa
pralke oczywiscie

3. Data: 2011-08-22 16:38:47

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Tata" j2tcrr$4a4$...@n...dialog.net.pl

> [..] Jak zlikwidować powyższy problem bez rozbierania pralki?

Zasuszyć. :) Same zdechną, choć nigdy do końca.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

4. Data: 2011-08-22 18:58:16

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-22 02:10, Tata pisze:
> [...]
> drzwiczek. Czy gdzieś jeszcze w środku pralki tego nie wiem. Jak
> zlikwidować powyższy problem bez rozbierania pralki?

Ta szufladka na środki piorące powinna dać się wyciągnąć i można ją
dokładnie wyszorować. Pralkę otworzyć i wysuszyć. Robić to po każdym
praniu - zostawiać otwartą aż do wysuszenia.
U mnie praktycznie cały czas jest otwarta.

Ewa

5. Data: 2011-08-23 06:44:37

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tata <k...@k...net.pl> napisał(a):

> [...]
>drzwiczek. Czy gdzieś jeszcze w środku pralki tego nie wiem. Jak
>zlikwidować powyższy problem bez rozbierania pralki?

Szuflade na proszek wyjac i odkazic jakas chemia,
to samo fartuch. Co do srodka zrobic pelny cykl
prania bez ubran na 90 stopniach (moze sa tez jakies
dodatki chamieczne tak jak do "czyszczenia" zmywarek).

6. Data: 2011-08-23 11:44:01

Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Sie, 16:57, "waldek" <g...@e...com.pl> wrote:
> stara wyrzuc
> wez nowa
> pralke oczywiscie

i tak co kilka... tygodni oczywiście...

pozdrawiam
s_13

7. Data: 2011-08-24 10:08:36

Od: Tata <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastosowałem w szufladzie trochę wybielacza w płynie, z dużą zawartością
chloru. Wybielacz ma wielki apetyt na grzyba, skuteczność olbrzymia,
problem w tym, że nie wiem jak z działaniem na elementy gumowe. Zgodnie
z radą Kiki, zrobiłem pranie w sodzie spożywczej i w occie, grzyb
całkowicie zniknął bez rozbierania pralki.

Z podziękowaniami
MJ

8. Data: 2011-08-24 11:17:12

Od: "kika" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tata" napisał w wiadomości grup

[...]

Pralkę musisz zawsze mieć otwartą, szufladę lekko wysuniętą. Spróbuj teraz
zrobić pranie na pusto, z jedną szklanką sody oczyszczonej i temp 90 st.
Drugie pranie puste z 1 szklanką octu 10 % i temp. 90 st. Powinno pomóc.
Szufladę musisz wyjąć i wyszorować sodą i octem. Bardzo przydatna jest, do
szorowania takich małych zakamarków szczoteczka do zębów. Pozdrawiam.

9. Data: 2011-08-24 11:28:24

Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Aug 2011 13:17:12 +0200, kika napisał(a):
> Pralkę musisz zawsze mieć otwartą, szufladę lekko wysuniętą.
Nie straszcie... Myślę o pralce do zabudowy i jakoś nie uśmiecha mi się
trzymać jej otwartej...

--
Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

Dołącz do tych, którym zależy. http://zwijaj.pl/

10. Data: 2011-08-24 12:38:58

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Pooh" 1w3v34ob405ka$....@p...priv.pl

> Nie straszcie... Myślę o pralce do zabudowy i jakoś
> nie uśmiecha mi się trzymać jej otwartej...

Pierz często. :) I susz/wietrz łazienkę.

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

Zróbmy próbę jakiego typu kuchenka lepsza.
Płyty elektryczne na 230V
Oproznienie szamba wymogi odległościowe
Gdzie ustawić telewizor?
co zamiast unicoru