Sprzęt AGD do mieszkania.

11. Data: 2005-11-22 15:34:39

Temat: Re: Sprzęt AGD do mieszkania.
Od: Agata Rabska <m...@S...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Nov 2005 13:50:14 +0100, Marcin Marski naskrobałeś/łaś:

>Polara unikaj, Ardo mam i chwale. Whirpool unikaj. Reszty nie znam
Dlaczego trzeba unikać lodówek Whirlpoola?

--
Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
12 latka no 1. on p.r.a

12. Data: 2005-11-23 16:46:10

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyrób sobie własną opinię: pójdź do sklepu, stań przed dwudrzwiową lodówką Amica,
otwórz o 90° drzwiczki od zamrazalnika
i spróbuj wyciagnąć którąkolwiek szufladę...
JaC

13. Data: 2005-11-23 18:13:47

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochany Panie!
Lodówki Liebherr i Miele schodza z dokładnie tej samej tasmy produkcyjnej, wystarczy
w jakimś sklepie porównać okucia
itp. detale.
JaC
PS. Co oczywiscie nie uwłacza Twoim żalom na serwis...

14. Data: 2005-11-24 09:19:08

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> itp. detale.
> JaC
> PS. Co oczywiscie nie uwłacza Twoim żalom na serwis...

Bo zaburza naturalną kolejność czytania.

Dlaczego?

Odpowiadanie na górze listu (top-postowanie).

Co jest najbardziej irytujące w Usenecie?

To nie jest moja strona, ja dzięki tej stronie kupiłem najtańszą lodówkę
firmy Beko czy jakoś tak. Odnośnie produkcji, to mało wiesz, to że
schodzą z tej samej taśmy, nie znaczy, że są robione tak samo. Pracuję
akurat w fabryce mebli i wiem jak to wygląda od wewnątrz. A i nie jestem
żaden Pan, wg netykiety, do każdej osoby, o ile się tak nie tytułuje,
powinno się zwracać per "ty". A odnośnie twojej wiadomości, to raz
piszesz per "pan", a raz jako per "ty". Trzeba się zdecydować na jedną
formę. OK? ;-)

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!

15. Data: 2005-11-24 12:33:04

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Liebherr brzmi dumniej niz Liebdu ;-))
JaC

16. Data: 2005-11-24 13:47:25

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Liebherr brzmi dumniej niz Liebdu ;-))
> JaC

I widzę, że nie pomogło, pisz _pod_ postem, nie nad OK? BTW może lepiej
Liebmich?

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!
Sprzedam kontroler SATA 3Ware

Eternit -utylizacja
Czyszczenie tapicerek
Który telewizor LCD ?