Który telewizor LCD ?

1. Data: 2005-11-17 21:13:37

Temat: Który telewizor LCD ?
Od: "Monika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tych trzech

1. Toshiba 20VL55
2. SAMSUNG LE 20S51B
3. Philips 20PF4110

lub jakis inny do 2000zł
Pzdr

2. Data: 2005-11-17 22:08:56

Temat: Re: Który telewizor LCD ?
Od: "Netgate" <n...@A...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <m...@o...pl> napisał
>Z tych trzech
>
> 1. Toshiba 20VL55
> 2. SAMSUNG LE 20S51B
> 3. Philips 20PF4110
>
> lub jakis inny do 2000zł

Żaden. LCD ciągle tanieje, bo:
- jakość ma gorszą od tradycyjnych
- cenę wyższą
- jest przestarzałą technologią, podobnie jak plazma

Jest już nowsza, lepsza technologia OLED, tylko najpierw inwestycje
producentów muszą się zwrócić, niewiadomo jak długo to potrwa :-( Jak kupisz
Ty i kilka osób jeszcze, to szybciej ;-)

Pozdrawiam
Netgater

3. Data: 2005-11-18 07:20:41

Od: "Aki" <a...@W...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> producentów muszą się zwrócić, niewiadomo jak długo to potrwa :-( Jak
> kupisz Ty i kilka osób jeszcze, to szybciej ;-)

He, he.... przestarzala technologia, ktora dopiero co zaczyna sie rozwijac,
ciekawe;)!!
No tak w sumie to nie ma co kupowac OLED bo juz niedlugo holowizja bedzie,
lepiej zaczekac:)

Arek

4. Data: 2005-11-18 08:49:32

Od: "deuter" <deuter@USUN_TO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika wrote:
> Z tych trzech
>
> 1. Toshiba 20VL55
> 2. SAMSUNG LE 20S51B
> 3. Philips 20PF4110

Zerknij na pl.rec.kino-domowe.

5. Data: 2005-11-18 10:20:07

Od: "Netgate" <n...@A...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aki" <a...@W...net.pl> napisał
> He, he.... przestarzala technologia, ktora dopiero co zaczyna sie
> rozwijac, ciekawe;)!!

A co się takiego rozwija w LCD? Hm? Pierwszego notebooka z LCD miałem z 10
lat temu. W technologii to całe wieki. A jakość - tak mizerna, że zupełnie
nie rozumiem kariery LCD na rynku RTV. Ale zdarzają się takie niezrozumiałe
kariery - np. aparat foto w telefonie GSM :-)))

> No tak w sumie to nie ma co kupowac OLED bo juz niedlugo holowizja bedzie,
> lepiej zaczekac:)

Z tym że holowizji jeszcze nikt nie oglądał, a telewizory OLED już są.
Zajrzyj tu: http://miniurl.pl/3604, ale jakbyś znał tematykę, to tysiące
stron jest dostępnych na ten temat.
Co ciekawe koszt produkcji OLED będzie duży niższy niż LCD czy plazmy,
jakośc dużo lepsza, jeszcze mniejszy pobór mocy, no same plusy. To jest taki
wydatek, że jednak warto poczekać.

Netgater

6. Data: 2005-11-18 10:32:35

Od: Sierp <s...@s...NO.net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 18 Nov 2005 11:20:07 +0100
"Netgate" <n...@A...gazeta.pl> wrote:

> Z tym że holowizji jeszcze nikt nie oglądał, a telewizory OLED już są.
> Zajrzyj tu: http://miniurl.pl/3604, ale jakbyś znał tematykę, to
> tysiące stron jest dostępnych na ten temat.

z ciekawosci - da sie to kupic w PL?
i ile pi razy drzwi kosztuje?

Sierp

7. Data: 2005-11-18 11:21:18

Od: "AWJ" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Netgate" <n...@A...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> producentów muszą się zwrócić, niewiadomo jak długo to potrwa :-( Jak
> kupisz Ty i kilka osób jeszcze, to szybciej ;-)
Witam, mam własnie od kilku dni w domu telewizor LCD 37" Philips 37PF9830.
Dotąd stał 32-colowy panoramiczny 100 Hz. I wiesz co? Różnica niebywała w
jakości odbioru. Więc nie gadaj, że nie warto, a poza tym telewizora nie
kupuje raz na całe życie.
Moniko, Tobie radzę wędrówkę po sklepach i przyjrzenie się kilku, kilkunastu
modelom takich telewizorków ikupić ten, które obraz najbardziej ci się
spodoba. Pozdrawiam, udanych zakupów. AJ

8. Data: 2005-11-18 11:30:40

Od: "Aki" <a...@W...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie rozumiem kariery LCD na rynku RTV. Ale zdarzają się takie
> niezrozumiałe kariery - np. aparat foto w telefonie GSM :-)))

OK, zgodze sie ze LCD tak do 5-6 tys zl.(sam nie wim czy bym sie na taki
teraz zdecydowal) nie zachwycaja. Jednak produkty powyzej 10 tys zl. to juz
zupelnie inna historia. Jezeli chcesz z tym porownywac notebooka z przed 10
lat to zycze powodzenia:)

Pozdrawiam.

Arek

9. Data: 2005-11-18 12:27:34

Od: "Netgate" <n...@A...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AWJ" <j...@p...pl> napisał
> [...]
> kilkunastu modelom takich telewizorków ikupić ten, które obraz najbardziej
> ci się spodoba. Pozdrawiam, udanych zakupów. AJ

Cóż, piszesz o dużych odbiornikach, tu LCD może mieć lekką przewagę nad
tradycyjnym. Tylko że za Twój model dałeś coś ok.13.000 złotych (wg cen
agdrtv.com), a dziewczyna pyta o odbiornik za < 2.000! Swoją drogą jakbym
wydał tyle kasy co Ty, też bym widział niebywałą różnicę ;-)
Tak czy inaczej uważam, że współczynnik cena/jakość dla LCD jest za duży.

Netgater

10. Data: 2005-11-18 16:10:38

Od: "thorgal" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Cóż, piszesz o dużych odbiornikach, tu LCD może mieć lekką przewagę nad
> tradycyjnym.

wczesniej pisales cos innego
"- jakość ma gorszą od tradycyjnych"

> Tak czy inaczej uważam, że współczynnik cena/jakość dla LCD jest za duży.

cena LCD jest duza, przynajmniej dla mnie zbyt duza
ale to nie znaczy zeby pisac bzdury o przestarzalej technologii
wchodzi kolejna generacja tych tv....
jakby tak ktos chcial czekac to mozna czekac do usranej (przepraszam za
wyrazenie) smierci....

i skoro nie widzisz roznicy miedzy lcd w Twoim 10letnim laptopie a np lcd,
chocby R31 samsunga no to masz chlopie problem, oj masz ;)

pzdr
Thorgal

firmowe szafy
Jaki czynsz płacicie?