Sokowirowka Zelmer Juicy Master 176

1. Data: 2005-11-18 11:51:30

Temat: Sokowirowka Zelmer Juicy Master 176
Od: "MS" <m...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy ktos uzywa ww sokowirowki.
Czy dziala tak jak takie stare (ktore dzialaja na takiej zasadzie ze resztki
z owocow wiruja a sila odsrodkowa wyrzuca sok) i w pojemniku na sok jest
sok a w smieciach sa dobrze odwirowane resztki z owocow a nie resztki z
sokiem jak to sie zdaza w innych sokowirowkach?
Pozdrawiam
MS

2. Data: 2005-11-19 12:19:04

Temat: Re: Sokowirowka Zelmer Juicy Master 176
Od: "emems" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sok jest sok a w smieciach sa dobrze odwirowane resztki z owocow a nie
> resztki z sokiem jak to sie zdaza w innych sokowirowkach?

Działa b. dobrze - jak na flagowy model Zelmera przystało !
Pzdr

3. Data: 2005-11-19 23:30:58

Od: "Puszka" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MS" <m...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sok a w smieciach sa dobrze odwirowane resztki z owocow a nie resztki z
> sokiem jak to sie zdaza w innych sokowirowkach?

mam jakiegos Zelmera (nie pamietam modelu) kupiony w tamtym roku i jest
rewelacyjny przynajmniej jak na jablka marchew i buraki.

Goraco polecam

Dobre i do tego polskie

4. Data: 2005-11-21 16:17:54

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
ja też uzywam tej sokowirówki i jest rewelacyjna
robie zarowno soki z jablek, marchwi, burakow, selera, papryki jak i ścieram na
niej ziemniaki na placki ziemniaczane ( a pozniej lacze sok i "odpady") :)

pychoootka

Ewela

Sprzęt AGD do mieszkania.
Eternit -utylizacja