Sprzęt do robienia klusek

1. Data: 2003-10-06 13:50:53

Temat: Sprzęt do robienia klusek
Od: "Grzegorz Skaruz" <s...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Sam nie oglądam programu Makłowicza, ale podobno kilka odcinków temu miał
specjalny sprzęt do robienia klusek (nie makaronu). Wyglądało to tak: na garnek
z wodą nakładało się coś w rodzaju płaskiej pokrywki (jak do robienia pażaków)
z różnymi kształtami dziurek i przelewało przez to ciasto, a w garnku robiły
się kluseczki.

Czy ktoś wie gdzie coś takiego można kupić?

Grzegorz Skaruz
http://www.skaruz.com

1. Data: 2003-10-06 17:38:12

Temat: Re: Sprzęt do robienia klusek
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Skaruz" <s...@W...onet.pl> napisał w
wiadomości news:3dd0.000018e3.3f81733c@newsgate.onet.pl...

> Czy ktoś wie gdzie coś takiego można kupić?
>

> Grzegorz Skaruz

W Niemczech i Austrii. Nazywa sie to chyba Spazliblitz albo podobnie.
Wydatek nieduzy.

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2003-10-06 19:14:16

Od: w...@o...pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Skaruz <s...@W...onet.pl> wrote:

> Witam.
>
> Sam nie ogla˛dam programu Mak?owicza, ale podobno kilka odcinków temu mia?
> specjalny sprze˛t do robienia klusek (nie makaronu). Wygla˛da?o to tak: na
> garnek z woda˛ nak?ada?o sie˛ cos´ w rodzaju p?askiej pokrywki (jak do
> robienia paz˙aków) z róz˙nymi kszta?tami dziurek i przelewa?o przez to
> ciasto, a w garnku robi?y sie˛ kluseczki.

Na Slowacji, na Wegrzech, czasem w Czechach, powinno byc tez na
Ukrainie.

Wladyslaw

1. Data: 2003-10-06 19:21:18

Od: w...@o...pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Agata Solon <a...@p...onet.pl> wrote:

> W Niemczech i Austrii. Nazywa sie to chyba Spazliblitz albo podobnie.
> Wydatek nieduzy.

N Slowacji, na Wegrzech, trafia sie w Czechach, winni byc na Ukrainie.
Sito do galuszek.

Wladyslaw

1. Data: 2003-10-06 19:54:58

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Agata Solon" <a...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> wiadomości news:3dd0.000018e3.3f81733c@newsgate.onet.pl...
>
> W Niemczech i Austrii. Nazywa sie to chyba Spazliblitz albo podobnie.

Albo Spaetzlepresse, dobre tez do prasowania ziemniakow. Byly ostatnio w
Tchibo
http://www.tchibo.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/S
tore/de/-/EUR/TdTchDisplayProductInformation-Start;s
id=m9P8Sbmo-GH8SYYpU8f2Lbqj1z01rKQcdtk=?ProductSKU=0
003007

Monika

1. Data: 2003-10-07 15:27:43

Od: "" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na Slowacji, na Wegrzech, czasem w Czechach, powinno byc tez na
> Ukrainie.

Moze orientujesz sie czy da sie to kupic gdzies przez internet? Patrzylem
podany link na tchibo.de, ale to chyba nie to, a nie mam znajomych zagranica ...

Grzegorz Skaruz

web ertotic hentai free
Orzechy włoskie - co z nich?
mrozić brokuły??