mrozić brokuły??

1. Data: 2003-10-06 12:59:44

Temat: mrozić brokuły??
Od: "Ja" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam dobrzy ludzie
jak w temacie.. tzn. czy można zamrozić surowe różyczki brokułów, czy może
lepiej je wcześniej obgotować?? czy zamrozić w pudełku czy w torebkach??(
podobne pytanie dotyczy również kalafiora).
tyle pytań, tyle pytań :)

pozdr.

Małgorzata

1. Data: 2003-10-06 17:31:40

Temat: Re: mrozić brokuły??
Od: "walkie!" <walkie_precz_ze_spamem@wroclaw_tu_cos_do_wywalenia.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ja napisał:
> [...]
> lepiej je wcześniej obgotować?? czy zamrozić w pudełku czy w torebkach??(
> podobne pytanie dotyczy również kalafiora).

Ja mroze surowe, podzielone na rozyczki w woreczkach

--
+++++++++++++++++++++++++++++++
Justyna - walkie!

+++++++++++++++++++++++++++++++
Justyna - walkie!
http://shanties.art.pl
http://www.banana.szanty.pl/przs/grupa/index.php?act
ion=pokaz&id=25

1. Data: 2003-10-06 18:18:10

Od: "Waldek F." <t...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ja" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lepiej je wcześniej obgotować?? czy zamrozić w pudełku czy w torebkach??(
> podobne pytanie dotyczy również kalafiora).

Myślę że przed zamrożeniem lepiej jarzyny, warzywa jest zblanszować
(sparzyć) wrzątkiem. Tak postępuję jak robię domowe frytki do zamrożenia.

wspomnienie Sycylii
Trochę mrożonych małży i co dalej???
ucieranie kartofli robotem - którym?
Feta z pomidorami - czy cos zrobilam nie tak?
Frytki