baranina ?

1. Data: 2003-10-06 13:55:39

Temat: baranina ?
Od: "piotrmisiek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich

Chcialbym niesmialo zglosic pytanie: Baranina ,czy ktos moglby mi posluzyc
sprawdzonymi przepisami jak z takiego mieska zrobic cos smacznego ?Czekam na
rozwinieci dla dobra swojego i ogolu.

pieknie z gory dziekuje

Piotrmisiek

1. Data: 2003-10-06 15:06:30

Temat: Re: baranina ?
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Wyprobowany przepis:
Baranina z curry - na 4 osoby

800 g baraniny pokroic jak na gulasz, posolic i popieprzyc. 6 pomidorow
oparzyc, obrac ze skorki i pokroic. 2 cebule i 2 zabki czosnku obrac i
pokroic w kostke. 4 lyzki oleju rozgrzac na palelni (wzgl. garnku) i usmazyc
mieso, dodac cebule i dalej smazyc az sie cebula zeszkli. Dodac lyzeczke
pimentu w proszku i 1-2 lyzki curry, nast. pomidory i czosnek. Zalac 1/4 l
rosolu, zagotowac i prozyc ok. 25-30 minut na malym ogniu. Doprawic sokiem z
1 cytryny i w razie potrzeby jeszcze sola i pieprzem. Na koncu dodac 2 lyzki
wiorkow kokosowych. Zamieszac i jeszcze raz zagotowac i natychmiast
serwowac. Ja podaje z ryzem wymieszanym z ... no kurcze jak sie ten zolty
proszek nazywa??? aha kurkuma.
Mozna troche poeksperymentowac i dodac np. winogrono, pokrojona naektarynke
czy jabko.

Monika

1. Data: 2003-10-06 17:17:22

Od: "" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyprobowany przepis:
> Baranina z curry - na 4 osoby

Brzmi ciekawie,dziekuje.Sprawdze na sobie i bliskich a o doznaniach
poinformuje.

pozdrawiam
Piotrmisiek

1. Data: 2003-10-06 20:27:07

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

ta baranina najlepiej z lopatki - zapomnialam napisac.

Monika

Sprzęt do robienia klusek
web ertotic hentai free
Orzechy włoskie - co z nich?