TORTILLA NADZIENIE

1. Data: 2003-10-06 14:35:48

Temat: TORTILLA NADZIENIE
Od: "AsTrA" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

MAM PYTANKO CZY ZNA KTOS JAKIEŚ SUPER NADZIENIE DO TORTILLI??NAJCHĘTNIEJ
WYPRÓBOWANE SMAKOWITE BO TO DLA MAMUSI!!MOZE BYĆ TEŻ COŚ A'LA BURITO
Z GÓRY DZIEKI!!!
BUZIACZKI

1. Data: 2003-10-06 15:00:33

Temat: Re: TORTILLA NADZIENIE
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

AsTrA:
> MAM PYTANKO CZY ZNA KTOS JAKIEŚ SUPER NADZIENIE DO TORTILLI??NAJCHĘTNIEJ
> WYPRÓBOWANE SMAKOWITE BO TO DLA MAMUSI!!MOZE BYĆ TEŻ COŚ A'LA BURITO
> Z GÓRY DZIEKI!!!
> BUZIACZKI

1. nie wrzeszcz
2. poszukaj w archiwum grupy. Przepisów na burritos jest tam mnóstwo

Waldek

1. Data: 2003-10-06 23:47:29

Od: "Lama" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> MAM PYTANKO CZY ZNA KTOS JAKIEŚ SUPER NADZIENIE DO TORTILLI??NAJCHĘTNIEJ
> WYPRÓBOWANE SMAKOWITE BO TO DLA MAMUSI!!MOZE BYĆ TEŻ COŚ A'LA BURITO
> Z GÓRY DZIEKI!!!
> BUZIACZKI

Cześć,

Ponoć najsmaczniejsze są tortille najprostsze, moja ulubuiona też jest bardzo
prosta i wielokrotnie wypróbowana. Nadzienie robię z cebuli (w kostkę,
zeszklona na gorącym oleju, osuszona na papierowym, ręczniku), ziemniaków (jak
wyżej) i pomidorów (sparzone, obrane ze skórki, takoż w kostkę). W charakterze
ziemniaków wykorzystuję mrożone frytki, takie grube, co to czasem na wagę można
dostać, wystarczy odrobinę rozmrozić, pokroić - i na olej. Staram się mieć
zawsze zapas w zamrazarce, bo do różnych celów się przydają. Wszystkich
składników biorę mniej więcej po równo. Sól, hojnie pieprz, najchętniej świeżo
mielony - i już.

Pozdrawiam
Lama

baranina ?