Srodki na wzrost potencji

1. Data: 2006-08-16 07:37:54

Temat: Srodki na wzrost potencji
Od: "Adam" <a...@t...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanie - i z góry prosze o odpowiedz osoby które mogą coś konkretnego
wskazac - wykluczając porady typu 'sexshop' itp.

Otóz czy ktos z Was moze doradzic skuteczne z leki/medykamenty najlepiej bez
recepty, które pomagają mezczyznom w utrzymaniu "formy". Wyjasniam - 30 lat,
wiem, ze to stosunkowo młody wiek, aczkolwiek - praca, stresy w niej,
niezdrowy tryb zycia odbijają sie negatywnie na zyciu seksualnym. Dbać o
siebie trzeba zacząć, zwłaszcza gdy człowiek dostrzega, iż "coś jest nie
tak" - słowem erekcja szybko mija i jest trudność z powtórną nawet w godzinę
po kontakcie - zmiana trybu życia to jedno, ale - moje pytanie dotyczy
skutecznych, sprawdzonych przez Was leków pomagajacych w odzyskiwaniu formy
seksualnej.

Pozdrawiam i z góry dziekuję.
Adam

ps. Wysyłam cross'posta na medycynę.

2. Data: 2006-08-16 07:57:32

Temat: Re: Srodki na wzrost potencji
Od: "Limcha" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najpewniej Żeń-Szeń w dużych ilościach, choć jest drogi i biosteron.
Konieczne wyeliminowanie stresów poprzez leki nie obniżające libido
(citalopram niekoniecznie w dawce poczatkowej 20 mg, ale np. o połowe
mniejszej), i prowadzenie gry wstepnej z partnerką - zbliż się do niej :)

3. Data: 2006-08-16 11:37:00

Od: "zenek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <a...@t...interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nawet w godzinę po kontakcie - zmiana trybu życia to jedno, ale - moje
> pytanie dotyczy skutecznych, sprawdzonych przez Was leków pomagajacych w

W takiej sytuacji w 90 % to wina partnerki - wskazana wizyta u seksuologa
razem z nia.
Pozdro
zenek

4. Data: 2006-08-16 11:38:15

Od: "Chiarstic Slide \(aphex\)" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> (citalopram niekoniecznie w dawce poczatkowej 20 mg, ....

biore citalopram, kompletnie obniza libido, w koncu to typowy ssri.
nie polecam.

5. Data: 2006-08-16 11:46:05

Od: Kisia <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zenek napisał(a):

> W takiej sytuacji w 90 % to wina partnerki - wskazana wizyta u seksuologa
> razem z nia.

Co?? Gdzie jest niby wina partnerki jeśli koleś przeciąża swój organizm?

6. Data: 2006-08-16 12:08:58

Temat: Re: Środki na wzrost potencji
Od: "Adam" <A...@t...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zenek" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> W takiej sytuacji w 90 % to wina partnerki - wskazana wizyta u seksuologa
> razem z nia.
> Pozdro
> zenek
WItam

Szczerze - nie sądzę. Z Jej bowiem strony niewiele się zmieniło w naszym
(współ)życiu, natomiast ja zauważam pogorszenie - dochodzi do tego, że gdy
pojawi się erekcja (niestety sam widze że dużo gorsza niż niegdyś, penis nie
zyskuje faktycznej twardości) pozostaje kilka minut może by rozpocząć
współzycie, inaczej mimo trwającej gry wstępnej - ustępuje. Odrębnym
tematem - myślę, że nie związanym z tym, choć być może się mylę - jest dość
szybki wytrysk.

Nie ukrywam - czy się mylę - że tryb życia, tzn. dużo pracy, najczęściej do
1-2 w nocy, stres (odpowiedzialne stanowisko), złe odżywianie mogły zrobic
swoje. Zastanawiam sie na ile to może być efekt czegoś innego - stad jednak
moja prośba o wskazanie specyfików wspomagających organizm.

Pozdrowienia, Adam

7. Data: 2006-08-16 13:27:45

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kisia napisał:
> Co?? Gdzie jest niby wina partnerki jeśli koleś przeciąża swój organizm?
Pewnie partnerka jest z PO. Chociaż nie, wtedy by było 100%.

--
Krzysiek, EBP
Emulator pracy rządu RP:

8. Data: 2006-08-16 14:37:04

Od: "Wiesiaczek" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kisia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Co?? Gdzie jest niby wina partnerki jeśli koleś przeciąża swój organizm?

Nie ma mężczyzn impotentów, są tylko oziębłe kobiety! :)

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

9. Data: 2006-08-16 14:54:10

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobic swoje. Zastanawiam sie na ile to może być efekt czegoś innego -
> stad jednak moja prośba o wskazanie specyfików wspomagających organizm.

z dostepnych bez recepty na prawde niezly jest zenszen ktory juz ktos
polecal- tyle, ze trzeba sobie wziasc konkretna dawke i troche poczekac az
zacznie dzialac (najwieksza dostepna w aptece to chyba Ginsengin 600,
polecam tez- nie smiac sie- Geriawit w duzych dawkach) i pamietac, ze nie
mozna brac tego przewlekle poniewaz ginsenozydy kumuluja sie w organizmie! a
tak najbardziej to chyba pomoglby Wam wspolny urlop (bez dzieci) w dobrym
klimacie- na prawde warto, w wielu przypadkach wszystko wraca do normy, na
pewno dobrym pomyslem jest tez szczera rozmowa z partnerka, moze sprobujecie
cos nowego? czasami jakis nieduzy gadzet potrafi wniesc duzo swiezosci do
sypialni i odwrocic nieco uwage od stresujacych sytuacji. ostatecznoscia jak
sami sobie nie dacie rady jest wizyta u seksuologa poniewaz to co piszesz to
tylko szczyt gory lodowej i prawda jest taka, ze psychika gra tutaj
decydujaca role, sytuacja Cie stresuje... a to tylko pogarsza sprawe itd.

Tomasz

10. Data: 2006-08-16 16:33:30

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" napisał:

> [...]
> najczęściej do 1-2 w nocy, stres (odpowiedzialne stanowisko), złe
> odżywianie mogły zrobic swoje. Zastanawiam sie na ile to może być

Nie, to właśnie to, o czym piszesz. Czytałam niedawno wywiad z którymś
ze znanych seksuologów, m.in. o tym, że coraz więcej pojawia się
młodych pacjentów z zanikiem erekcji - nawet dwudziestokilkuletnich. A
marchand tu niedawno pisał o niezaspokojonych żonach takich
zapracowanych facetów.

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 69 (a jakże) tysięcy:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

Problem z podnieceniem
Niedobrzemi, mam nudności !
kamica miąższowa , kamien w śliniance POMOCY!!!
Po koncercie.
znowu o HPV