Re: Środki przekazu kreują obsesję strachu.

Data: 2000-07-14 07:55:56
Temat: Re: Środki przekazu kreują obsesję strachu.
Od: "Piotrek. M." <p...@p...com.pl>

jacob napisał(a) w wiadomości: ...

>Weglug mnie czynia wiecej dobra niz zla. Lepiej sie bac i zrobic cos, by
>zabezpieczyc sie przed przemoca, niz nie miec stracha i pasc ofiara
>przestepcy.

Jadę autobusem, jakiś pijak zaczepia kobietę. W autobusie jest kilkanascie
osób, nikt nie reaguje. Boją się? Nie chcą się wychylić? Reaguje kierowca.
Wystarczyło stanowczo wysadzić pijaczka i był spokój, ale nikt tego nie
zrobił !!!! Dlaczego?

No patrzmy dalej:
Co byłoby gdyby ci ludzie usłyszeli informację o napadach w autobusach? Na
pewno jakoś się by zabezpieczyli, może część kupić pałki, część miotacze
gazu, część zrezgnować z jazdy autobusem i przesiąść się na samochód. Ale
zaraz podano, że zdarzają się napady na auta w trasie. Ojej - pomyśleli
ludzie i zabezpieczyli sie znowu. Część zamyka drzwi podczas jazdy (ale to
sie może źle skończyć podczas wypadku). Część jeździ z psem obronnym, część
z mężczyzną.... A reszta ??? Co ma zrobić reszta? Co dadzą im setki
informacji a przestepstwach - Psychozę strachu, ktora na pewno nie pomoże z
walką z przestępcami...

Skrzyżowanie w mieście - auto z tułu lekko puka auto z przodu - ojej lekka
stłuczka - a tymczasem cyk, właściel auta pukniętego obezwładniony i
pozbawiony auta. I jak może zabezpieczyć sie przed takim zdarzeniem?????

Piotr. M.