Re: Stale lacze to internetu

From: n...@v...efekt.pl (Aleksander Kamil Modzelewski)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Stale lacze to internetu
Date: 10 Feb 2001 22:12:54 +0100

=========
>Nieprawda.. majac to co mam, inne mnie ZUPELNIE nie interesowaly.. pod
>zadnym wzgledem...
Komputery? :>>>
To tak jak u mnie :/

>Coz.. jestem zarowno monotematyczny jak i monogamiczny :>> hihi
Ale monokomputerowy to /me nie jest :>

>To zalezy.. ale nie robie najmniejszych bledow.. jesli juz to takie
>katastrofalne :> hihi
Tia, rm -rf / a potem "wróć!"...
To nawet podobne :)

>Nie wydaje,az tyle kasy i nie wydawalem.. wszystkie przyjemnosci w zwiazku
>byly dzielone na 50%.. no poza kwiatkami i prezencikami, ktore jej
>robilem... To normalka... i ee roznie bywa,ale to nie problem..
Tia, restauracji/pamięci nigdy nie kupowałeś? :>

[CIAP]
>hiehieihe dokladny opis mnie samego :>> muhihi poza tym wzywaniem o pomoc..
Bratnia dusza?

[CIAP]

>Zdziwilbys sie.... Dla mnie rozumna kobieta, to taka, ktora lapie w lot moje
>mysli "miedzywierszowe"... czyli o odpowiednim IQ... jesli musze cos
>tlumaczyc dluzej niz 5 min i nadal jest ten sam martwy punkt.. to zalamka..
>to nie to...
Ehh... słusznie.

[CIAP]

>Oj ... czasami jedna noc nie starcza ;)
Oj ... masz rację :>

>Nie jestem z tych co to musza trzaskac ;)
>Predzej trzasnalbym tych co trzaskaja :>
Komputerów też nie?

Aleander

--
| n...@e...pl `\ BOFH excuse #418: Sysadmins busy fighting SPAM. `|