Starość

471. Data: 2012-01-18 15:25:56

Temat: Re: Starość
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message
news:jf6o3v$3bg$8@node2.news.atman.pl...

> Masz Nixe w KF-ie i nie czytałaś jej posta, bo rozumiem, że ode mnie się
> już 'odstosunkowałaś'?

naucz sie czytac jakos, bo nigdy do Ciebie sie nie przyczepialam.

i.

472. Data: 2012-01-18 15:37:59

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@n...pl> wrote in message news:jf6luk$rvu$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Och, znów do mnie pijesz i ciskasz aluzyjkami*
> Tak, wówczas faktycznie uważałam, że nic takiego się nie stało, bo sprawę
> znałam z doskoku i bardzo powierzchownie. Zdanie na temat tego incydentu
> zmieniłam po tym, gdy dowiedziałam się więcej szczegółów (ale już znacznie
> później i nie na psd). Natomiast opinii na temat Żony jako takiej nie
> zmieniłam.

( z wyzej zacytowanego watku)
"" Nixe napisał(a):

> Żono, ale Ty wiesz, że ja Cię lubię, nie? :)
> Żono, jakby co, to ja jestem Twoim największym przyjacielem i zawsze
> będę stała za Tobą murem.
> Nigdy złego słowa na Ciebie nie powiem, uważam, że jesteś debeściara i
> "wogle".
> Łubu-dubu, łubu-dubu, niech żyje nam Żona_Z_Naszego_Klubu, niech żyje
nam!"""

i wlasnie dlatego Ciebie, i pare innych omijam szerokim lukiem. Jedni znaja
pewne
zasady i granice, inni nie. Z ta druga frakcja wole sie nie zadawac.
Takze chyba juz wszystko wyjasnilam.

(...)> * może w końcu zdecydujesz się mówić mi pewne rzeczy w twarz, a nie
naokoło;
> szczerze mówiąc nawet nie wiem, jaki jest powód tego, że tak się
> zachowujesz

i.

473. Data: 2012-01-18 15:51:08

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-18 11:02, Qrczak pisze:

> I Wy mnie macie,
> i ja Was w pacie.
>
> Qra, sponsorowana przez końcówkę

Jaką? Wieżową? To zaraz zawołam fachowca.

Ewa

474. Data: 2012-01-18 15:53:48

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-18 11:04, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Ogólnie to ostatnio piszesz za mało.

No, ledwo co zaczęłam, już rozdrażniłam rekina.

Żabnica

475. Data: 2012-01-18 15:55:28

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> No, ledwo co zaczęłam, już rozdrażniłam rekina.
>
> Żabnica

I przy okazji stuknęłaś okrągły sześćsetny post w tym wątku :-)
Gratuluję !

--

Paulinka

476. Data: 2012-01-18 15:55:34

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-18 11:05, Paulinka pisze:

> Michał pierwsza rozmowę online w życiu przeprowadził ze stalkerową
> Hanką, więc przynajmniej dobrze zaczął ;)

A ten Stalker to co za jeden? Znasz go? ;)

Ewa

477. Data: 2012-01-18 15:56:30

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-18 11:12, Nixe pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Ooo, faktycznie, zatem już można działać ;-)

Tylko błagam, nie szantażuj!

Ewa

478. Data: 2012-01-18 15:58:01

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-18 11:02, Paulinka pisze:

> Co Ty masz Qra za znajomych ?!

Pazerni na drób, to pewne.

Ewa

479. Data: 2012-01-18 15:58:06

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> A ten Stalker to co za jeden? Znasz go? ;)

Ba!

--

Paulinka

480. Data: 2012-01-18 15:58:44

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-18 11:10, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Polecieć nazwiskami, nickami z grupy czy od razu pakiety łączone
> linków do NK+FB+GG?

> Mnie się śniła moja fabryka.

A mnie się od końca świata nic nie śni.

Ewa