Starość

511. Data: 2012-01-18 16:53:56

Temat: Re: Starość
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2012-01-18 15:48, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Dostarczyłaś mi wielu niemożebnie wzruszającyych wzruszeń.

Do usług :)

--

Paulinka

512. Data: 2012-01-18 16:54:51

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-18 17:20, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Jak to jednak dobrze, że nigdy nie miałam ochoty na tego typu spotkania.

Bo to jest coś doprawdyż okropnie potwornego.

Qra

513. Data: 2012-01-18 16:56:23

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2012-01-18 17:20, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Bo to jest coś doprawdyż okropnie potwornego.

A uczestnicy śnią się po nocach.

Sylwia

514. Data: 2012-01-18 17:01:56

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka pisze:

> A uczestnicy śnią się po nocach.

Co za wstrętna i obrzydliwa komitywa starych obgadywaczek. A fuj!
A poważnie występy poznanianki po spotkaniu z LL też nie były zbyt
przyjemne niestety.

--

Paulinka dobra Ewa kogo obgadałyśmy, bo mi pamięć szwankuje?

515. Data: 2012-01-18 17:03:36

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message
> Ja sobie nawet nie moge wyobrazic, jak mozna zadzwonic do czyjegos

> Toż dlatego wywlokłam ten wątek. Czasy się na p.s.d. zmieniły, owszem lata
> tu taki jeden nienormalny, ale on mi może...
> I w zasadzie jak ktoś potrafi łączyć fakty, to u każdego coś znajdzie,
> pytanie po co? Trzeba być niespełna rozumu, żeby do dyskusji wciągać
> rodzinę, dzieci i inne nie mające na jej merytoryczny przebieg pseudo
> argumenty.

no to sie dziwie, ze do dyskusji wciagasz ta rodzine. I jej decyzje.

i.

516. Data: 2012-01-18 17:04:06

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Tam flejmogenne zaraz.

No wteeeedy to flejmogenne. Już dawno nie było takiego dobrego rasowego
flejma. Na noże :-)

> Po prostu towarzystwo się zestarzało.

A nowe nie przybywa.
Dlatego takie wspominki.

> Teraz po prostu nie tyle krew się gotuje, co wapno lasuje ;-)

To nie lasować, nie lasować!

Sylwia

517. Data: 2012-01-18 17:07:40

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> no to sie dziwie, ze do dyskusji wciagasz ta rodzine. I jej decyzje.

Czyjąś rodzinę. Czyjąś, a nie własną. Idąc tym tokiem rozumowania nie
napisałabym nigdy na grupie słowa o własnych dzieciach, bo to wciąganie
rodziny w dyskusję. Czaisz różnicę?

--

Paulinka

518. Data: 2012-01-18 17:17:07

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyjąś rodzinę. Czyjąś, a nie własną. Idąc tym tokiem rozumowania nie
> napisałabym nigdy na grupie słowa o własnych dzieciach, bo to wciąganie
> rodziny w dyskusję. Czaisz różnicę?

oczywiscie. I dlatego wlasnie o tym pisze, skoro inni wciagaja czyjas
rodzine,
to po co samemu to robic o swojej. A wyczucie co mozna pisac, lub nie (o
swojej rodzinie) to trza tez miec.

i.

519. Data: 2012-01-18 17:22:23

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> oczywiscie. I dlatego wlasnie o tym pisze, skoro inni wciagaja czyjas
> rodzine,
> to po co samemu to robic o swojej. A wyczucie co mozna pisac, lub nie (o
> swojej rodzinie) to trza tez miec.

Można mieć również czasem płonną nadzieję, że obracamy się wśród ludzi,
którzy kulturę osobistą wyssali z mlekiem matki i wiedzą, gdzie leży
granica. Tak oczywiście wiem, że nie jestem święta, też mi się zdarzyło
pojechać po bandzie. Mam jednak nadzieję, ze to coś w rodzaju stępienia
łyżew, a nie łamaniu rąk i nóg.

--

Paulinka

520. Data: 2012-01-18 17:23:58

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> granica. Tak oczywiście wiem, że nie jestem święta, też mi się zdarzyło
> pojechać po bandzie*. Mam jednak nadzieję, ze to coś w rodzaju stępienia

piszesz tak jakbys miala amnezje o watku, ktory sama odnalazlas. Ale moze to
z tej *bandy sie bierze.

i.

Zdrowych i wesołych! :)
staropolskim obyczajem...