Statystyczny Polak

1. Data: 2012-07-09 09:41:33

Temat: Statystyczny Polak
Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro już wiem pi razy oko jak się kształtuje tutejsza opinia na ten
około temat, a jej agresja pewnie też zrobiła już swoje, to ciekawe, czy
ktoś tu miałby odwagę napisać, że czuje się lub poczuł się może kiedyś
jak statystyczny Polak? ;>

2. Data: 2012-07-09 09:48:47

Temat: Re: Statystyczny Polak
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ed" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> temat, a jej agresja pewnie też zrobiła już swoje, to ciekawe, czy ktoś tu
> miałby odwagę napisać, że czuje się lub poczuł się może kiedyś jak

Każdy Polak jest statystyczny, kwestia w którym miejscu na rozkładzie się
znajduje. Miałbyś odwagę napisać ile odchyleń standardowych i w którą stronę
prezentujesz ? :)

Dębska

3. Data: 2012-07-09 09:49:36

Od: Krzysztof Lewczuk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Jul 2012 11:41:33 +0200, Ed
<e...@i...pl> rzekł:
> [...]
ciekawe, czy
> ktoś tu miałby odwagę napisać, że czuje się lub poczuł się może

Statystyczny znaczy tyle co przecietny, kto Ci sie tu przyzna, ze
jest przecietny skoro tu same jednostki wybytne jeno? ;-)

KL

--
Z przekonania libertarianin-minarchista oraz chrzescijanin biblijnie
fundamentalistyczny. Pierwsze oznacza dazenie do tego, zeby panstwo

4. Data: 2012-07-09 10:00:57

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-09 11:48, Przemysław Dębski pisze:

> [...]
>
> Każdy Polak jest statystyczny, kwestia w którym miejscu na rozkładzie
> się znajduje. Miałbyś odwagę napisać ile odchyleń standardowych i w

To już chyba z kolegą tu ustaliliście ;>

5. Data: 2012-07-09 10:04:15

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-09 11:49, Krzysztof Lewczuk pisze:
> [...]
>
> Statystyczny znaczy tyle co przecietny, kto Ci sie tu przyzna, ze jest
> przecietny skoro tu same jednostki wybytne jeno? ;-)

To się okaże, czy ktoś tu dumnie reprezentuje Medianę Polskości czy
raczej same Ukraińce i Żydki ;>

6. Data: 2012-07-09 10:16:11

Od: Krzysztof Lewczuk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Jul 2012 12:04:15 +0200, Ed
<e...@i...pl> rzekł:
<e...@i...pl>

> To się okaże, czy ktoś tu dumnie reprezentuje Medianę Polskości czy
> raczej same Ukraińce i Żydki ;>

Aj kolego, ciesz sie, ze to nie pl.soc.polityka bo krew by sie polala
:)

KL

7. Data: 2012-07-09 10:26:27

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To już chyba z kolegą tu ustaliliście ;>

No ale chyba te ustalenia nie są dla Ciebie wiążące ? ;)

Dębska

8. Data: 2012-07-09 10:26:50

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-09 12:16, Krzysztof Lewczuk pisze:
> [...]
> <e...@i...pl>

> jest
>
> Aj kolego, ciesz sie, ze to nie pl.soc.polityka bo krew by sie polala :)

Etam, po naukowej opinii prof. Środy w tej sprawie, z którą była tak
uprzejma zapoznać nas poprzez starannie opracowane publikacje, krzyczące
z różnych reklam i banerów, już nic mnie raczej nie zaskoczy.

9. Data: 2012-07-09 10:31:43

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-09 12:26, Przemysław Dębski pisze:

> Użytkownik "Ed" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

> No ale chyba te ustalenia nie są dla Ciebie wiążące ? ;)
>
> Dębska

No jak to nie są?
A któż by śmiał i zdołał je zmienić w zakresie Waszych opinii?
Przecież jak nic, to także byłby debilizm.
W dodatku bezsensowny przecież.

10. Data: 2012-07-09 10:54:42

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No jak to nie są?
> A któż by śmiał i zdołał je zmienić w zakresie Waszych opinii?
> Przecież jak nic, to także byłby debilizm.
> W dodatku bezsensowny przecież.

W zakresie własnych jestem w stanie śmieć i próbować zdołać, a jak u Ciebie
z potencjalnymi możliwościami odwiążania ? ;)

Dębska

Zalety narodu Ukraińskiego
Lojalnie informuję...
Egzystencja to miłość.
Poskładałem tłumaczenie dwóch ewangelii Jezusa o chciwości i czujności, świetnie to się przekłada na współczesność.
Egzystencja i esencja.