Statystyczny Polak

21. Data: 2012-07-09 17:22:38

Temat: Re: Statystyczny Polak
Od: "Jarek.E" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-09 19:07, Iwon(k)a pisze:
> "Jarek.E" <j...@i...pl> wrote in message

> malostkowosc jest nieodlaczna cecha glupoty. Jak widac na zalaczonym
> obrazku. Cechy te sa u Ciebie naprzemienne.
>

> i.

Chyba tylko Ty widzisz tu jakiś załączony obrazek ;>
Poza tym jak już tak się specjalizujesz w mądrości, to w międzyczasie
polecam Ci jeszcze jeden prawdopodobnie trudny i nie znany Ci termin:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kultura_j%C4%99zyka

22. Data: 2012-07-09 17:26:11

Od: aba <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> malostkowosc jest nieodlaczna cecha glupoty.

i kompleksów.

23. Data: 2012-07-09 17:28:01

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Poza tym jak już tak się specjalizujesz w mądrości, to w międzyczasie
> polecam Ci jeszcze jeden prawdopodobnie trudny i nie znany Ci termin:

jak zwykle jestes dobry w teorii. Proponowalbym, zebys zaczal praktykowac
chociaz to,
czym podpierasz sie w linkach.

i.

24. Data: 2012-07-09 18:56:44

Od: "Jarek.E" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-09 19:28, Iwon(k)a pisze:
> "Jarek.E" <j...@i...pl> wrote in message

> jak zwykle jestes dobry w teorii. Proponowalbym, zebys zaczal
> praktykowac chociaz to,
> czym podpierasz sie w linkach.
>
> i.

To tylko podpucha była.
Chciałem, żebyś mi szczerze napisała, czy Twoje niedbalstwo językowe
jest umyślne.
I czy potrafisz wspaniałomyślnie darować komuś opuszczoną gardę ;>

25. Data: 2012-07-09 20:46:14

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-09 13:08, Ed pisze:

> No cóż, Wasze własne możliwości intelektualne oraz zdolność do rzetelnej
> i obiektywnej oceny są trochę już jakby odsłonięte.
> I nie jestem pewien, czy można byłoby tu oczekiwać czegoś więcej.
> A już pewnie nie przełomu, że może to jednak nie tylko sami Polacy
> zepsuli opinię Ukrainkom i same pokrzywdzone także miały w tym jakiś,
> być może nawet wyczuwalny, tudzież dość istotny czy znaczący, jeśli nie
> wiodący czy tez może decydujący udział ;>

Ehm... czyżby koledze L. nudziło się na urlopie i nas zaszczycił?

26. Data: 2012-07-10 06:00:56

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-09 22:46, Aicha pisze:

> Ehm... czyżby koledze L. nudziło się na urlopie i nas zaszczycił?

Aż tak tęsknisz za swoim kolegą L., że chciałabyś go odkryć we mnie? ;>

27. Data: 2012-07-10 06:05:46

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> czyli jak sie ksztaltuje definicja "statystycznego" Polaka??
>
> mam nadzieje, ze podzielisz sie ta informacja - juz przynajmniej

IMO statystyczny Polak to tak, którego cechy w większości są
reprezentatywne oraz bynajmniej jest ich świadom i się ich nie wstydzi.
A po Twoim pytaniu wnoszę, że emigracja odebrała Ci sporo z polskości.

28. Data: 2012-07-10 06:35:42

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lip, 11:41, Ed <e...@i...pl> wrote:
> [...]
> około temat, a jej agresja pewnie też zrobiła już swoje, to ciekawe, czy
> ktoś tu miałby odwagę napisać, że czuje się lub poczuł się może kiedyś

statystycznie, jestem gejem-zydem i glosowalem na Palikota

29. Data: 2012-07-10 07:12:14

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ehm... czyżby koledze L. nudziło się na urlopie i nas zaszczycił?

To mówisz, że statystyczny polak ma skończoną zawodówkę ?:)

Dębska

30. Data: 2012-07-10 12:58:37

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ed" <e...@i...pl> wrote in message

> IMO statystyczny Polak to tak, którego cechy w większości są
> reprezentatywne oraz bynajmniej jest ich świadom i się ich nie wstydzi.

spodziewalam sie konkretnych cech, zalet, wad a nie definicji.

> A po Twoim pytaniu wnoszę, że emigracja odebrała Ci sporo z polskości.

no wlasnie nie wiem. I o to pytalam.

i.

Zalety narodu Ukraińskiego
Lojalnie informuję...
Egzystencja to miłość.
Poskładałem tłumaczenie dwóch ewangelii Jezusa o chciwości i czujności, świetnie to się przekłada na współczesność.
Egzystencja i esencja.