Statystyka

11. Data: 2003-01-02 16:59:31

Temat: Re: Statystyka
Od: "kolorowa" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@b...kreml.russia> napisał w wiadomości
news:slrn.pl.b18ppf.1dp.Bischoop@kreml.russia...

> Malgosiu co pisalo w tytule...?

Twój Robot?;-))

zapomnialas oto prosze:

> |Statystyki grupy pl.soc.rodzina wydanie 1, za miesiac Grudzien 2002.|
> | Produced by Robot for Bischoop made in Russia |
> | okres 12-12-2002 -- 31-12-2002 |
>
> Bez komentarza.

A przydałby się:-)) Może nie zauważyłeś, ale ja właśnie zacytowałam pierwszą
linijkę Twojego tytułu;-))
Analogicznie można by napisać:
Statystyki grupy wydanie 1, za rok 2002.
Ti-dum-ti-dum
okres maj'2002 -- grudzień'2002.

Innymi słowy - w Twoim tytule jest sprzecznosć: albo za miesiąc grudzień,
albo za okres od do.

Ale już nie będę pisać na ten temat, bo się okaże, że pisząc o niczym
osiągnę szczyty list przebojów statystycznych:-)))

Chociaż po zastanowieniu dochodzę do wniosku, dlaczego nie?;-)))
--
Małgosia

12. Data: 2003-01-02 21:26:52

Od: "miireek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> |Statystyki grupy pl.soc.rodzina wydanie 1, za miesiac Grudzien 2002.|
> | Produced by Robot for Bischoop made in Russia |
> | okres 12-12-2002 -- 31-12-2002 |

Fajne. Tylko po co -)
Zycze dalszych sukcesow -)
Mirek

13. Data: 2003-01-02 21:58:07

Temat: Re: Statystyka- robot opisuje swoje powstanie
Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <r...@b...kreml.russia> napisał w wiadomości

> paluszkami.

Bischoop, to mało że dolnymi paluszkami pieścisz tę klawiaturkę, to jeszcze
wydepilowanymi?
Paluszkami wydepilowanymi?

To chyba fetyszyzm jakiś? ;)))

Sowa

No nie mogę.
Dolne wydepilowane paluszki (?)
Muszę to przemyśleć...

14. Data: 2003-01-03 14:55:50

Od: Bischoop <B...@b...kreml.russia> szukaj wiadomości tego autora

Dnia czw, 02 sty 2003 o 22:26 GMT miireek napisał(a):

> Fajne. Tylko po co -)
^^^^^^^^^^^^^^
sama piszesz ze fajne- ot po to

> Zycze dalszych sukcesow -)

THX

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

15. Data: 2003-01-03 14:55:55

Od: Bischoop <B...@b...kreml.russia> szukaj wiadomości tego autora

Dnia czw, 02 sty 2003 o 22:58 GMT Sowa napisał(a):

> No nie mogę.
> Dolne wydepilowane paluszki (?)
> Muszę to przemyśleć...

to robot nie ja.

16. Data: 2003-01-03 15:16:09

Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to robot nie ja.

Nie ściemniaj, on dobrze widzi co Ty robisz:

"to zasiadl do swojego ukochanego
> komputera, krzyknol nagle EUREKA, i podksoczyl az tyrpnol nogami
> stolik i kawa wylala sie na klawiature, on podniecony swoim pomyslem
> nawet sie nie zdenerwowal, tylko w mig oczyscil swoja klawiaturke
> ktora piesci kilka godzin dziennie swoimi dolnymi wydepilowanymi
> paluszkami. "

Twój ukochany komputer Cię sypną. :)))
Sowa

Ja jeszcze tego nie premyślałam do końca.

17. Data: 2003-01-03 15:45:38

Od: Bischoop <B...@b...kreml.russia> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pią, 03 sty 2003 o 16:16 GMT Sowa napisał(a):

> Nie ściemniaj, on dobrze widzi co Ty robisz:

Wielki Brat patrzy.

> Twój ukochany komputer Cię sypną. :)))

moze za ta kawe..? :-))

18. Data: 2003-01-04 23:25:40

Od: "miireek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sama piszesz ze fajne- ot po to

Jak mnie rozszyfrowales spryciarzu ;)
Mirka ;)

AVON - Białystok
I mamy 2003...
Czy znacie jakąs dobrą literaturę??
Przyjazn miedzy kobieta i mezczyzna ....
MATKA POSZUKUJE SYNA LESZKA UR.31-01-1983r W GORLICACH