Re: Statystyki złudny czarze...

Data: 2013-03-13 14:38:07
Temat: Re: Statystyki złudny czarze...
Od: Fragile <s...@o...pl>

Dnia Wed, 13 Mar 2013 14:40:12 +0100, olo napisał(a):

> Użytkownik "Fragile"

> Więc ja uważam, że praktyka wspólnej z pacjentem modlitwy, a klasa lekarza
> to rzeczy zupełnie rozłączne. Co gorsza, uważam, że jeśli modlitwa nie jest
> tylko uzupełnieniem terapii, a jej istotą, to tych lekarzy powinno się
> pozbawić prawa do wykonywania zawodu:)

Racja. Ale nie takich miałam na myśli :)

> Z zupełnie zaś innej strony, to o
> wszelkich działaniach lekarza, decyduje w obrzydliwie konsumpcyjnych
> społecznościach, obrzydliwie bogaty pacjent. Stawiam sztabki złota,
> przeciwko fistaszkom, że osobisty lekarz Michaela Jacksona, był lekarzem
> najwyższej klasy :(.

Wręcz przeciwnie, czego dowodem to, co się stało.

> Zapewne też, jeżeli wyjdzie z więzienia i kolejnym jego
> pacjentem będzie jakiś naftowy szejk, to chętnie będzie uczestniczył w
> salatach, klepiąc żarliwie rakaty sur.

Ech, czy już nie ma dziedzin życia, w których nie rządzi kasa?
Ja tam wiem, że są ludzie, dla których pieniądze nie są sensem życia.
Znam takich. Owszem, nie ma ich wielu, ale są.

> Spoks, mam skrzydła ;)

Znów spotykamy się w klubie? ;)

Ale wiesz, że posiadanie skrzydeł to dopiero połowa sukcesu?
Trzeba bowiem umieć z nich korzystać :)

M.