Re: Statystyki złudny czarze...

Data: 2013-03-14 15:07:19
Temat: Re: Statystyki złudny czarze...
Od: "olo" <o...@o...pl>

Użytkownik "Fragile"

>Ależ ja tu żadnego Judyma nie mam na myśli. Ot, przyzwoitego człowieka
>(czyli takiego właśnie Kowalskiego), który przede wszystkim leczy, nie
>szkodzi, i przy okazji godnie z tego żyje. Problem leży jednak w tym, co
>kto rozumie pod pojęciem 'godnie', 'leczy' i 'nie szkodzi'.

Ja jakoś wyrosłem z mitów o kryształowych charakterach. Jeżeli doktor
ostrzegł i poinformował o zagrożeniach pacjenta to moje oczekiwania
odnośnie etyki lekarskiej spełnił. Jak kura chce się zarżnąć, cóż to
demonstracja jej wolnej woli.

>I kieszeń pełna, i sumienie 'czyste'...? :]

Tak i to i to naraz to może nie bardzo, jakiś związek pomiędzy stopniem
napchania kieszeni a zabrudzeniem sobie rąk pewnie jest. Ale nawet w tym
wątku nawołują o miłość do siebie i swojej rodziny, więc zapewne i interesów
materialnych tej rodziny zapewne. To dokładnie apel o dbanie o interesy
swoich genów, a jak ładnie to można ubrać w teoryjki o "wyższych
uczuciach". Widzisz że nawet te "wyższe uczucia" uzasadniają stworzenie
zagrożenia dla niespowinowaconej kury.

>I gadaj tu z takim... aniołem ;)

Sądząc po przypadku J.F. Kennedy to dyskusja na wiele pokoleń :)

>A spodziewałeś się po aniele czegoś innego? :)

Na fakt, przyłapałaś mnie na braku logiki. Złóżmy to na karb sporadyczności
moich kontaktów z aniołami :)

>Raj, panie, raj :)

Nic tylko żyć i nie ..... trzeźwieć :)

pzdr