Data: 2008-06-15 21:20:52
Temat: Re: Sterowalnym.
Od: J-23 <k...@g...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
On 15 Cze, 23:17, J-23 <k...@g...pl> wrote:
> On 15 Cze, 17:56, "i...@g...pl" <i...@g...pl> wrote:
>
>
>
> > Dnia Sun, 15 Jun 2008 08:12:28 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):
>
> > > Skutecznosc przekazu zalezy od tego, jak odbiorcy oceniaja kompetencje
> > > nadawcy i w jakim stopniu ufaja jego bezstronnosci. Wiarygodnosc
> > > nadawcy wzrasta, jezeli nie przypisuje sie
>
> > Przypisywaniem się świetnie steruje :-)
>
> > > mu intencji manipulowania
> > > postawami i gdy nie ma ona bezposredniego zwiazku przekazywanymi
> > > tresciami, a interesem nadawcy.
>
> > Postrzeganiem związku lub jego braku się świetnie steruje :-)
>
> > > Nadawca, ktory jest kubiany ma
> > > znacznie wieksze szanse wplywu niz nadawca nielubiany.
>
> > Lubieniem się świetnie steruje :-)
>
> Piec sposobow retorycznego przekonywania.
> Nie zauwazaja nas? Trzeba mowic inaczej niz wszyscy.
> Nie czytaj nas i nie sluchaja? Trzeba opowiadac o ludziach niedobrych
> i nieszczesliwych i to tak, jak nasi potecjalni czytelnicy i sluchace
> lubia, a wiec obrazowo i dynamicznie.
> Nie rozumieja nas? Trzeba pisac tak jak sie mowi.
> Nie zgadzaja sie z nami? Trzeba na sporne przedmioty spojrzec z innej
> strony i nazwac je inaczej.
> Zapominaja co uslyszeli lub przeczytali? Trzeba im wielokrotnie pisac
> i mowic to samo, tylko za kazdym razem inaczej.
>
> J-itede
>
> PS.nawet nie chce mi sie robic korekty swojego tekstu, dla zlosliwych
> purystow jezykowych co to poprawiaja skorygowany przez autora tekstu
> blad, bo sa tacy super akuratni - dla ich pelnej satysfakcji wpisuje
> pare polskich znakow diakrytycznych zeby sobie mogli w odpowiednie
> miejsca wetknac: ąśżźćęółńżąśćżźęółłąąążśęćńłóęśąż;
> Do tego jeszcze komplet znakow
> interpunkcyjnych: ,,,,,,,,.............;;;;;::::::?????!!!!!!!!!!!
> dupa - tu mozna wsadzic cala reszte
A w ogole to nasuwa mi na mysl sie triada S.Lema.
- Po pierwsze nikt niczego nie czyta.
- Po drugie jesli nawet cos czyta, to itak nic z tego nie rozumie.
- Po trzecie jesli cos przeczyta i nawet zrozumie, to natychmiast
zapomina to o czym przeczytal.
J-itede
|