Re: Sterylizacja - tak/nie?

Data: 2003-04-07 20:15:20
Temat: Re: Sterylizacja - tak/nie?
Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl>

Czy widzieliście tę reklamę, w której "Ewa Ressel" <r...@p...fm>
mówi:

>No mniej więcej.

Nie, nie napisałam. Pojęcie świadczenia dla ludności wymyślił ktoś inny
na własny użytek. Więc proszę mi tego w usta nie wkładać, tym bardziej,
że moje poglądy na warunki legalizacji sterylizacji przedstawiłam nie
jeden raz.
A co do osiemnastolatki, to owszem, jak najbardziej niech poniesie
konsekwencje swojej decyzji, jakakolwiek ona by nie była: wytatuowanie
sobie na czole chińskiego smoka, spicie się i zabawienie w orgietkę z
męską połową bywalców wiejskiej dyskoteki czy wysterylizowanie się pod
wpływem czegokolwiek.

>Ależ mi właśnie tylko o to chodzi - jakie są Twoje propozycje, żeby
>wyeliminowac takie niebezpieczeństwo. Tylko konkretnie proszę. Bo co do
>tego, że lepiej być bogatym i zdrowym niż biednym i chorym chyba sie
>zgadzamy.

Napisałam w innym poście.

>No i? Pokazuję, że wysoki stopień religijności mieszkańców ma się nijak do
>popularności sterylizacji (także - a może przede wszystkim - tej wymuszonej)

A ja powtórzę: mieszkamy w Polsce. Nie w Brazylii, gdzie szwadrony
śmierci polują na bezdomne dzieci mieszkające w dzielnicach nędzy, a
"zniknięcia" niewygodnych osób są na porzadku dziennym.

>Głównie dlatego, że to nie romskie kobiety o tym decydują, ale władze,
>którym tak jest wygodniej.

To teraz pytanie: dlaczego nie uznali, że skoro popełniono takie
nadużycia, to lepiej zakazać, aby podobna rzecz się nie powtórzyła?
Argument, że tak im wygodniej jest, owszem, bardzo wygodny. Konkrety
poproszę, że tak zacytuję.

Agnieszka
--
.-._ http://www.pieski.tukan.pl/ - niestety zdechło