Stolec

1. Data: 2005-09-28 14:53:03

Temat: Stolec
Od: Darek <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Moj problem moze sie wydawac smieszny i nie istotny ale naprawde
utrudnia mi zycie w istotny sposob.
Prosze o porade jak zmienic czas oddawania stolca.
Moj organizm tak sie jakos sam wyregulowal ze musze isc "tam gdzie krol
piechota chodzi" rano. Tak pomiedzy 7 a 10 rano musze zalatwic gruba
potrzebe.
Czas wyjsc do pracy a ja czuje ze mnie zlapie w ciagu 45 minutowego
dojazdu. Oczywiscie nie bedzie gdzie wiec spozniam sie probujac
przyspieszyc wezwanie natury.W pracy,dochodzi 10, narada odprawa a ja
...do kibla.
Okropny problem. Prosze o pomoc.

2. Data: 2005-09-28 15:35:52

Temat: Re: Stolec
Od: Jarosław Rzeszótko <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dojazdu. Oczywiscie nie bedzie gdzie wiec spozniam sie probujac
> przyspieszyc wezwanie natury.W pracy,dochodzi 10, narada odprawa a ja
A próbowałeś po prostu przesunąć pory jedzenia :) ?

Pozatym, aż tak cię ciśnie? Bo wydaje mi się, że zdrowy człowiek
powinien jednak móc wytrzymać te pare godzin...

--
Jarosław "sztywny" Rzeszótko
sztywny(at)epf.pl // sztywny(at)gmail.com

3. Data: 2005-09-28 17:20:02

Od: "Danuta Swieczko" <d...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć

Spróbuj zaraz po przebudzeniu wypić pół szklanki wody.

Ja po pięciu minutach biegnę do ubikacji.

Tak na wszelki wypadek , wypróbuj to w wolny dzień.

Pozdrowionka

4. Data: 2005-09-28 22:08:53

Od: Darek <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Rzeszótko wrote:Pozatym, aż tak cię ciśnie? Bo wydaje mi się, że
zdrowy człowiek powinien jednak móc wytrzymać te pare godzin...

Wielokrotny ucisk na prostate od zewnatrz (np siodelko roweru) czy od wewnatrz
(wytrzymywanie kilku godzin) przyspieszy problemy z prostata, chyba wiesz co to
znaczy.

5. Data: 2005-09-28 22:11:04

Od: Darek <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Danuta Swieczko wrote:

> [...]
>
> Ja po pięciu minutach biegnę do ubikacji.
>
> Tak na wszelki wypadek , wypróbuj to w wolny dzień.

Dzieki sprobuje. Zimna prosto z kranu czy podgrzana?

6. Data: 2005-09-29 07:57:04

Od: "Guśka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zimna ale nie prosto z kranu!!!

7. Data: 2005-09-29 11:16:54

Od: "Luki" <l...@T...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zimna ale nie prosto z kranu!!!

ja słyszalem że lepsza jest ciepła przegotowana !!
może nie tak smaczna, ale raczej lepiej działa... :)

Łukasz

http://lukiphoto.of.pl/

szew i cos w srodku
dr Mercik Dariusz