Re: Stop GMO!

Data: 2011-02-01 17:17:59
Temat: Re: Stop GMO!
Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

news:103xgne8sed6z$.2kzjb9u0wz9p.dlg@40tude.net...

> Kontemplować.

Mylisz pojęcia
Moje prawa nie podlegają Twojemu kwestionowaniu, poddawaniu w wątpliwość,
zaprzeczaniu.
Natomiast ja nie neguję Twojego prawa do kontemplacji czyli m.in.
do biernego przyglądania się czemuś, bezczynnego przemyśliwania nad czymś.

Pozdrawiam

skryba

kontemplacja (głębokie) rozmyślanie, rozpamiętywanie, medytacja; bierne
przyglądanie się czemu, bezczynne przemyśliwanie nad czym.