Stop GMO!

121. Data: 2011-02-07 20:09:38

Temat: Re: Stop GMO!
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:2679.000004f8.4d4fa407@newsgate.onet.pl...

> Siedzą ludzie w laboratoriach,pracują cieżko obsiewają poletka i pola
> nowymi roślinami o ciekawych właściwosciach.Czekają na zbiór nasion,a
> znajdzie sie jakiś mużyk,zasieje rośliny tradycyjne w jakiś kącie i
> zmarnuje lata pracy, bo się rośliny zapylą starym pyłkiem.

Hejka. Mirku, przecież są jeszcze rośliny samopylne.
Pozdrawiam optymistycznie Ja...cki

122. Data: 2011-02-07 22:56:53

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

>    Hejka. Mirku, przecież są jeszcze rośliny samopylne.

>                    Pozdrawiam optymistycznie Ja...cki

Podobno są.Ale rolników scigają za to,jak im się uprawy zapylą pyłkiem
transgenicznym.A powinni ścigać za to,jeśli pola transgeniczne zostaną
spaskudzone jakąś historyczną mało wartościową odmianą.
Przecież były przypadki,że nasienne pole kalafiora zosatło zapylone
rzepakiem.Jakie potwory mogą wyjść,świadczy poniższy przykład:

Postanowił zrobić sobie przerwę na papierosa i wyszedł na zewnątrz.

I wtedy się spotkali.
Kornik patrzył na ponętne ciało Komarzycy, a ta, obrzucała
zaciekawionym spojrzeniem jego muskularne ciało
-Bzzz bzzz... -Szepnęła Komarzyca
-Bezy bezy -odparł Kornik.
To była miłość od pierwszego bzyknięcia. Kochali się jak szaleni,
nie przejmując się niczym. Plotka z szybkością błyskawicy rozeszła
się po łące.
I wtedy zaczęły się trudności. Świat stanął im naprzeciw.
Postanowili zalegalizować związek.
Rodziny odwróciły się od nich, a znajomi nie chcieli już ich znać.
Zostali wyklęci, odrzuceni od reszty społeczeństwa.
Niedługo pózniej urodziło się dziecko...
Potwór
zrodzony z krwiopijcy Komarzycy i niestrudzonego drążyciela Kornika.
Poczwara, przed którą wszyscy będą uciekać.
- Dziecko, które tylko rodzice będą kochać....
Z kołyski swymi złośliwymi oczkami spoglądał na rodziców....=
Tak narodził się...

* ...KOMORNIK*

123. Data: 2011-02-08 10:38:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 07 Feb 2011 23:56:53 +0100, mirzan napisał(a):

> Przecież były przypadki,że nasienne pole kalafiora zosatło zapylone
> rzepakiem.

Jedno i drugie kapustne, więc o co chodzi? Mezaliansu genetycznego nie
było.

124. Data: 2011-02-08 12:26:56

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-08 11:38, Ikselka pisze:

> Jedno i drugie kapustne

:-OOO Nie ma takiej jednostki systematycznej.

> więc o co chodzi? Mezaliansu genetycznego nie
> było.

:-OOO Ja myślałam, że granice mezaliansu wyznacza gatunek, nie
_rodzina_. _Kapustowatych_. Idę się ciąć. Nie zniosę, jak mi ktoś
rewolucje w biologii za plecami robi.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

125. Data: 2011-02-08 12:53:32

Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha presented the following explanation :

> [...]
> _Kapustowatych_. Idę się ciąć. Nie zniosę, jak mi ktoś rewolucje w biologii

Jakie rewolucje, przecież to jak zwykle objaw "wszechwiedzy" Ikselki.
Witek

PS
No to jak z ta krzyżówka konia z osłem byłe droga IKselko?

126. Data: 2011-02-08 13:05:53

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Witek

> PS

> No to jak z ta krzyżówka konia z osłem byłe droga IKselko?

A ja wolę ozdobne,i podoba mi się krzyżowka konia z zebrą,może być zeber
z oślicą,to też śpiew będzie ładny.
Artystyczne pozdrowienia.mirzan

127. Data: 2011-02-08 13:25:14

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-08 13:53, Witek pisze:

> Jakie rewolucje, przecież to jak zwykle objaw "wszechwiedzy" Ikselki.

A ironia biega wokół i odsłania wargi...

128. Data: 2011-02-08 13:51:27

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Witek" <j...@p...p.lodz.pl> wrote in message
> [...]
> Witek
>
> PS
> No to jak z ta krzyżówka konia z osłem byłe droga IKselko?

Jesteś przymulony, że atakujesz XL?

129. Data: 2011-02-08 13:52:18

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> A ironia biega wokół i odsłania wargi...

W aronii?

130. Data: 2011-02-08 14:00:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 08 Feb 2011 13:26:56 +0100, Aicha napisał(a):

> :-OOO Nie ma takiej jednostki systematycznej.

Ale BYŁA. Za moich szkolnych czasów.

> :-OOO Ja myślałam, że granice mezaliansu wyznacza gatunek, nie
> _rodzina_. _Kapustowatych_.

A coś innego wynika z tego, co napisałam? - mezaliansu NIE BYŁO.
Czytać i myśleć, Zwierzak.

> Idę się ciąć. Nie zniosę, jak mi ktoś
> rewolucje w biologii za plecami robi.

Ty masz paranoję jakąś.