Re: Stop GMO!

From: "mirzan" <l...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Stop GMO!
Date: Mon, 07 Feb 2011 23:56:53 +0100
Sender: n...@n...onet.pl

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

>    Hejka. Mirku, przecież są jeszcze rośliny samopylne.

>                    Pozdrawiam optymistycznie Ja...cki

Podobno są.Ale rolników scigają za to,jak im się uprawy zapylą pyłkiem
transgenicznym.A powinni ścigać za to,jeśli pola transgeniczne zostaną
spaskudzone jakąś historyczną mało wartościową odmianą.
Przecież były przypadki,że nasienne pole kalafiora zosatło zapylone
rzepakiem.Jakie potwory mogą wyjść,świadczy poniższy przykład:

Postanowił zrobić sobie przerwę na papierosa i wyszedł na zewnątrz.

I wtedy się spotkali.
Kornik patrzył na ponętne ciało Komarzycy, a ta, obrzucała
zaciekawionym spojrzeniem jego muskularne ciało
-Bzzz bzzz... -Szepnęła Komarzyca
-Bezy bezy -odparł Kornik.
To była miłość od pierwszego bzyknięcia. Kochali się jak szaleni,
nie przejmując się niczym. Plotka z szybkością błyskawicy rozeszła
się po łące.
I wtedy zaczęły się trudności. Świat stanął im naprzeciw.
Postanowili zalegalizować związek.
Rodziny odwróciły się od nich, a znajomi nie chcieli już ich znać.
Zostali wyklęci, odrzuceni od reszty społeczeństwa.
Niedługo pózniej urodziło się dziecko...
Potwór
zrodzony z krwiopijcy Komarzycy i niestrudzonego drążyciela Kornika.
Poczwara, przed którą wszyscy będą uciekać.
- Dziecko, które tylko rodzice będą kochać....
Z kołyski swymi złośliwymi oczkami spoglądał na rodziców....=
Tak narodził się...

* ...KOMORNIK*