Strach

101. Data: 2020-11-01 22:45:44

Temat: Re: Strach
Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-11-01 22:30, Jakub A. Krzewicki wrote:
> [...]
-prvni-soustava-autoregul.html

ka_karmy.Kniga_1.doc

> Pułkownik Siergiej Nikołajewicz się myli... a w zasadzie serwuje nam półprawdy.
> Karma może działać na bardziej subtelne sposoby niż on zakłada, a bynajmniej ruska
chujnia z grzybnią i patatajnią nie jest konieczna i nie należy się ani z nią godzić
ani jej hołubić.

> Człowiek to jest takie zmyślne żyjątko, które jak się zbierze do kupy, jest w
stanie odsyłać tyranów i despotów na śmietnik historii i wprowadzać reformy. Zakładam
Stefa, że jesteś z takich samych drobnych spryciarzy jak ja, a nie jakimś krezusem.
Porównaj zasięg swojej wiedzy i wpływów do tego, jaki mogłaś uzyskać jakieś 300 lat
temu, a jaki masz dzisiaj. Niebo a ziemia.

Ale, ta prastara Gnoza, zwana niekiedy, dla niepoznaki Mistycyzmem, o
ktorej mowi Lazariwe, to ona ma te swojom 'grzybnie' gdzies przed
tysiacami lat...

https://www.youtube.com/playlist?list=PLUbnyap5Izvsl
5hNXIvjyDyyLypnZIV7Y

//a dopiero dzisiaj zaczyna dostawac jakies niesmiale podstawy naukowe...

POLA MORFICZNE CZ.1 - DUCH W PRZYRODZIE
https://www.youtube.com/watch?v=hoUetu2sdkc

POLA MORFICZNE CZ.2 - RUPERT SHELDRAKE
https://www.youtube.com/watch?v=B21xDKjOF30

POLA MORFICZNE CZ.3 - TAJEMNICE EWOLUCJI
https://www.youtube.com/watch?v=sGl576-7ygU

102. Data: 2020-11-01 22:59:59

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-11-01 18:57, trybun wrote:

> Oj, tu się nie zgadzam - nauka powinna zaczynać się od uświadamiania
> czym jest człowiek, czyli sam uczeń, nie może bazować na przemilczaniu
> czy wręcz fałszywym obrazie, a więc żadnych tematów tabu, oczywiście
> wszystko oparte na odpowiednich kategoriach wiekowych, ale efekt
> kształcenia jeden dla kończących szkolę podstawową - pełnia wiedzy o
> swoim gatunku.

I tom luke od niedawna, probuje zasypac, niczym Syzyf i Prometeusz w
jednym, niejaki Krzysztof Karon...

https://wiedzaspoleczna.pl/pojecia-podstawowe/

https://www.youtube.com/playlist?list=PLgVGQIw0qklRJ
a6fyo2Fml6RPfu2X8dYR

//a te nasze ministry, nadal nastrenczajom naszym dzieciom ten gender...

103. Data: 2020-11-01 23:04:41

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-11-01 13:29, gazebo wrote:

> naucz sie rozumiec slowo pisane wpierw

A czy to prawda, ze kazdy mieszaniec Brytfani ma miec w domu spakowany
plecak i byc gotow udac siem natychmiast w pozamiejski rejon dyslokacji...?

//czy to tylko takie obrzydliwe plotki...?

104. Data: 2020-11-01 23:10:45

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 1 listopada 2020 22:46:37 UTC+1 użytkownik Stefania Harper napisał:

> [...]
>
> POLA MORFICZNE CZ.2 - RUPERT SHELDRAKE
> https://www.youtube.com/watch?v=B21xDKjOF30
>
> POLA MORFICZNE CZ.3 - TAJEMNICE EWOLUCJI

No ale ja praktycznie i pragmatycznie - kiedyś na skrzyknięcie kilku tysięcy ludzi we
wspólnej sprawie nawet wiele królestw sobie nie mogło pozwolić szybciej niż po paru
ładnych latach uciążliwej rekrutacji. Dzisiaj byle jasiu czy julka spod budki z piwem
rzuca hasło i sru! sto tysięcy luda marszem gwiaździstym na Warsiaffkę bez centralnej
logistyki i w sumie nawet bez leadera. Dawniej jak się ukręciło głowę to zdychała
cała organizacja, dzisiaj blisko do spełnienia przepowiedni sci-fi:
http://niniwa22.cba.pl/jablonski_czas_wodnika.htm

105. Data: 2020-11-01 23:44:11

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-11-01 23:10, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
zdychała cała organizacja, dzisiaj blisko do spełnienia przepowiedni sci-fi:

Opowiadal o tym przed laty docent Brzeski, analityk i historyk sluzb
specjalnych wlasnie w tym celu, by unaocznic tutejszej mlodziezy jakie
mozliwosci dajom im dzis media...

RWI 01. Organizacja bez organizacji - Rafał Brzeski
https://youtu.be/1DC4ohipNkA

RWI 02. Ruch oporu bez przywódców - Rafał Brzeski
https://youtu.be/wddh_NVFRUE

w ramach cyklu prezentacji pod tytulem: "Realia wojny informacyjnej"

https://www.youtube.com/playlist?list=PLZXNPBJTpPbsm
yVHwO4wR4atiwxp2gCCT

//a po raz pierwszy skutecznie wykorzystala to Sandra z Tomaszowa
Lubelskiego, zapraszajonc 'wszystkich' z facebooka na melanz...!

https://www.youtube.com/results?search_query=melanz+
u+Sandry

106. Data: 2020-11-02 18:39:23

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01/11/2020 o 22:04, Stefania Harper pisze:

> A czy to prawda, ze kazdy mieszaniec Brytfani ma miec w domu spakowany
> plecak i byc gotow udac siem natychmiast w pozamiejski rejon dyslokacji...?
>
> //czy to tylko takie obrzydliwe plotki...?

nie mieszkaja w brytfannach, nie wiem skad czerpiesz te informacje, a
plotka jak to plotka, w Polsce godziny policyjne i nakaz podpisania, ze
ma sie Covid-19, bez tego cie nie przyjma do szpitala, a jak podpiszesz
to masz darmowy oboz na stadionie, idz z Bogiem

--
gazebo

107. Data: 2020-11-02 18:46:26

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01/11/2020 o 17:58, trybun pisze:

> Przecie masz ze źródła.

nie jestes zrodlem, nawet herbaty, nie mowiac o irlandziej kawie

> Ciężko bez "dopalaczy".  A ty?

pani kierowniczko, ja pale, caly czas pale, teraz to mi cos
przypomniales, zasuwam plaza nad jeziorem, siegam po papierosy, o kurwa,
zapomnialem wziac, mijam goscia co wlasnie wyhynal z glebin, palic sie
chce to pytam, a on na to, ze jasne, nie ma to jak dobra hiperwentylacja
--
gazebo

108. Data: 2020-11-03 11:50:06

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.11.2020 o 22:59, Stefania Harper pisze:

> [...]
a6fyo2Fml6RPfu2X8dYR

> //a te nasze ministry, nadal nastrenczajom naszym dzieciom ten gender...

Nasze ministry w ramach walki ze świadomością  społeczną stać tylko na
fałszywe urabianie młodego Polaka, zresztą nie tylko młodego.

109. Data: 2020-11-03 11:50:52

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.11.2020 o 18:46, gazebo pisze:

> nie jestes zrodlem, nawet herbaty, nie mowiac o irlandziej kawie

zaraz zaraz - to z kim ja gadam - z nakręconym przez różne "źródła"
idiotą czy z świadomym człowiekiem z własnym zdaniem?

> [...]
> kurwa, zapomnialem wziac, mijam goscia co wlasnie wyhynal z glebin,
> palic sie chce to pytam, a on na to, ze jasne, nie ma to jak dobra

Bez cytatów, proszę o odpowiedź, pytanie było chyba jasne.

110. Data: 2020-11-03 17:38:16

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/11/2020 o 10:50, trybun pisze:

> zaraz zaraz - to z kim ja gadam - z nakręconym przez różne "źródła"
> idiotą czy z świadomym człowiekiem z własnym zdaniem?

poprosze o zrodlo bo tym nim nie jestes

> Bez cytatów, proszę o odpowiedź, pytanie było chyba jasne.

czlowieku, nie raz pisalem, ze pale i pije, alkohol i tyton sa dla
ludzi, dla ludzi, zal ci czegos? bo mmie kolorowych jarmarkow, to w
zasadzie jakie ty te tabletki bierzesz?
--
gazebo

Grupa zyje jeszcze?