Strach

11. Data: 2020-09-29 19:08:36

Temat: Re: Strach
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/09/2020 o 11:48, trybun pisze:

> No, bez jaj. Nikt normalny nie będzie poświęcał czasu aby bluzgać na
> oponentów w necie, a więc żadne jaja.

ty propagujesz cos wiecej

--
gazebo

12. Data: 2020-09-29 23:44:59

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-09-29 12:48, trybun wrote:

> No, bez jaj. Nikt normalny nie będzie poświęcał czasu aby bluzgać na
> oponentów w necie, a więc żadne jaja.

//raczej nie... ale z drugiej strony, choc to nie upowaznia do
agresywnych atakow ad personem, moze powinienes wykazac jeszcze troche
wiecej empatii dla kobiety z PMS...?

13. Data: 2020-09-30 18:28:38

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/09/2020 o 22:44, Stefania Harper pisze:

> //raczej nie... ale z drugiej strony, choc to nie upowaznia do
> agresywnych atakow ad personem, moze powinienes wykazac jeszcze troche
> wiecej empatii dla kobiety z PMS...?

bierz ja Trybun, bierz ja

--
gazebo

14. Data: 2020-10-01 12:45:57

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.09.2020 o 19:08, gazebo pisze:

> ty propagujesz cos wiecej

Owszem, jednak w sensie pozytywnym. Bo chyba tylko w takich kategoriach
można rozpatrywać prawdę i fakty.

15. Data: 2020-10-01 12:47:16

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.09.2020 o 23:44, Stefania Harper pisze:

> //raczej nie... ale z drugiej strony, choc to nie upowaznia do
> agresywnych atakow ad personem, moze powinienes wykazac jeszcze troche
> wiecej empatii dla kobiety z PMS...?

Agresja agresji nierówna, agresywna retoryka to na grupie coś
pożądanego, jednak nie mylić tego z camskimi odzywkami jakiegoś
niewyżytego durnia.

Czyli co - mam wysłuchiwać obelg i wyzwisk chama bo z nim jest coś nie
tak, np miał złe dzieciństwo?

16. Data: 2020-10-01 12:48:07

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.09.2020 o 18:28, gazebo pisze:

> bierz ja Trybun, bierz ja

Oj widzę  że Stefa wpadła ci w oko! Ze mną to jest tak że sama
inteligencja i miła powierzchowność nie wystarcza abym zawierał z
kobietą intymne kontakty, ale jestem w stanie zrozumieć twoją fascynację.

17. Data: 2020-10-01 12:50:19

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.09.2020 o 16:56, Kviat pisze:

> Twoje brednie o Putinie i Korei Płn. nie są zabawne, więc nie oczekuj,
> że będę takiemu debilowi jak ty pobłażał.

Brednie bo odbiegają od linii naznaczonej przez propagandę i bezmyślnych
powtarzaczy, mości inkwizytorze?

> Takich jak ty leczy się w zakładach zamkniętych.
> A przynajmniej próbuje się leczyć w państwach cywilizowanych.
>
> Twój ukochany putin albo mafia kimów nie ma takiej cierpliwości do
> upośledzonych jak ja, więc lepiej przemyśl dobór idoli.
> Nawet oni wiedzą jaki Ziemia ma kształt.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Mylisz  moją "miłość" do Korei i Putina i utożsamiasz do swojej urojonej
nienawiści do tych dwu podmiotów. W mojej opinii nie ma mowy o
'miłościach" a tylko rzetelna i samodzielna ocena kraju i człowieka. I
samo wychodzi to co wychodzi.

18. Data: 2020-10-01 14:22:52

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.10.2020 o 12:47, trybun pisze:

> Czyli co - mam wysłuchiwać obelg i wyzwisk chama bo z nim jest coś nie
> tak, np miał złe dzieciństwo?

Napisał wielbiciel putina, mafii kimów, honorowych ssmanów i nieuk,
który nie wie jaki Ziemia ma kształt.
Nie wiem jak złe miałeś dzieciństwo i mnie to nie interesuje, ale to co
tu wypisujesz jako już dorosły, zasługuje wyłącznie na obelgi i wyzwiska
(a w najlepszym przypadku na zamknięte leczenie).
W słowniku nie ma wystarczająco obelżywych słów żeby nazwać to co
piszesz, chamie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2020-10-01 15:52:40

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01/10/2020 o 11:45, trybun pisze:

> Owszem, jednak w sensie pozytywnym. Bo chyba tylko w takich kategoriach
> można rozpatrywać prawdę i fakty.

dobrze krasnoludku, bez jaj, jednakoz sens pozytywny jest przypisany li
tylko osobie danej, stad sa wlasnie spory i dyskusje

--
gazebo

20. Data: 2020-10-01 15:54:00

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01/10/2020 o 11:48, trybun pisze:

> Oj widzę  że Stefa wpadła ci w oko! Ze mną to jest tak że sama
> inteligencja i miła powierzchowność nie wystarcza abym zawierał z
> kobietą intymne kontakty, ale jestem w stanie zrozumieć twoją fascynację.

przy PSM? jak ty to wymysliles?

--
gazebo

Grupa zyje jeszcze?