Strach

31. Data: 2020-10-05 01:49:24

Temat: Re: Strach
Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-04 11:50, gazebo wrote:

> aaaa, twoje PSM wzmaga sie przy nowiu

//prawie dobrze...

https://www.blissbabyyoga.com/self-care-4-phases-men
strual-cycle/

choc, dostrzedz mozna pewnego rodzaju ignorancje w tym zakresie...

//moze, powinienes wykazac nieco wiecej empatii...?

32. Data: 2020-10-05 19:10:18

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/10/2020 o 00:49, Stefania Harper pisze:

> //prawie dobrze...

dziekuje, to mnie satysfakcjonuje

> choc, dostrzedz mozna pewnego rodzaju ignorancje w tym zakresie...
>
> //moze, powinienes wykazac nieco wiecej empatii...?

jak sie zdecydujesz na plec
--
gazebo

33. Data: 2020-10-05 19:45:37

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/10/2020 o 01:11, Stefania Harper pisze:

> //i tak wykazales siem sporom cierpliwosciom...!

na twoj brak jezyka polskiego, nie wiem czego mu brakuje, ze z toba
stara sie rozmawiac

--
gazebo

34. Data: 2020-10-06 01:36:35

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-05 19:10, gazebo wrote:

> dziekuje, to mnie satysfakcjonuje

> jak sie zdecydujesz na plec

//nie jestes na biezonco... wspolczesne levactwo uwaza, ze plec to tylko
'konstrukt_myslowy'...!

"W 1999 r. wszedł w życie podpisany w 1997 r. Traktat Amsterdamski,
wprowadzający (artykuł 2) tzw. gender mainstreaming jako strategię
polityczną Unii Europejskiej. Ogólne zasady gender mainstreaming
przedstawione są na stronach Rady Europy (nie mylić z Radą Europejską i
Radą Unii Europejskiej).

Gender mainstreaming określane jest potocznie jako "polityka
równościowa" i - w popularnym rozumieniu - kojarzone z równouprawnieniem
kobiet i mężczyzn we wszystkich dziedzinach życia i na wszystkich
płaszczyznach, ale walka o równouprawnienie kobiet i mężczyzn jest
zjawiskiem znanym od dawna i - zdaniem środowisk postępowych - nie była
do tej pory skuteczna, jeśli więc w tej dziedzinie pojawił się nowy
dokument w randze traktatu międzynarodowego i nowa terminologia, to musi
to oznaczać jakąś istotną zmianę jakościową.

Zmiana ta ma charakter przełomowy i polega na:

- wprowadzeniu w miejsce dotychczasowego pojęcia "równouprawnienia płci"
nowego pojęcia "równości płci",
- wprowadzenia w miejsce pojęcia "płci biologicznej" (sex) pojęcia
"gender", czyli płci społecznej, kulturowej lub psychicznej,

ale przede wszystkim na wprowadzeniu zbitki pojęciowej
gender+mainstreaming, którego znaczenie wymaga wyjaśnienia.

Wprowadzenie pojęcia gender do języka prawa międzynarodowego oznacza
wprowadzenie nowej, obowiązującej na mocy przepisów prawa, a więc
niezależnie od aktualnego stanu wiedzy naukowej definicji płci,
niezależnej od płci biologicznej. Kategoria płci biologicznej nie może
więc być trwała podstawą jakichkolwiek instytucji społecznych, np.
małżeństwa czy rodzicielstwa.

Zastosowanie pojęcia mainstreaming (główny nurt) w odniesieniu do
polityki społecznej oznacza, że gender staje się centralnym pojęciem
całej polityki społecznej Unii Europejskiej, a zmiana definicji płci ma
obowiązywać "we wszystkich dziedzinach życia i na wszystkich jego
płaszczyznach", a więc w życiu społecznym, kulturalnym, prywatnym,
rodzinnym a nawet intymnym, a zatem władza polityczna ma i prawo i
obowiązek kontrolowania wszystkich dziedzin życia społecznego i
prywatnego w celu "implementacji" polityki równościowej i nadzoru nad
jej skutecznością.

Język traktatów międzynarodowych ma swoją specyfikę, jest językiem
gładkich haseł i wzniosłych celów, trudnym do jednoznacznej
interpretacji, dlatego konieczne jest przedstawienie znaczenia jego
podstawowych pojęć w kontekście historii idei celów ideologii, która je
wprowadziła."

//calosc tutaj:

http://www.artstory.com.pl/025-00-04-GENDER.php

35. Data: 2020-10-06 01:39:07

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-06 01:36, Stefania Harper wrote:

> [...]
> interpretacji, dlatego konieczne jest przedstawienie znaczenia jego
> podstawowych pojęć w kontekście historii idei celów ideologii, która je

uwaga...! czarne trojkonciki, po prawej stronie tekstu, to rozwijane
jego fragmenty...!

36. Data: 2020-10-06 01:41:26

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-05 19:45, gazebo wrote:

> na twoj brak jezyka polskiego, nie wiem czego mu brakuje, ze z toba
> stara sie rozmawiac

//moze, ze wzglendu na zawartosc tresci merytorycznych...?

37. Data: 2020-10-06 05:54:30

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/10/2020 o 00:36, Stefania Harper pisze:

> //nie jestes na biezonco... wspolczesne levactwo uwaza, ze plec to tylko
> 'konstrukt_myslowy'...!

ooo, lewakiem zostales

--
gazebo

38. Data: 2020-10-06 05:55:28

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/10/2020 o 00:41, Stefania Harper pisze:

> //moze, ze wzglendu na zawartosc tresci merytorycznych...?

z uwagi na brak twojej plci, intrygujesz go, stary jest

--
gazebo

39. Data: 2020-10-06 14:50:46

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.10.2020 o 11:47, gazebo pisze:

> a ty to bierzesz do siebie? no i ja nie dyskutuje z genderem Isaura
> czy chuj wie jak, nie zagladam w pojebane linki, nie marszczy mnie
> ciekawosc czy komus sie poprawilo, nie jestem lekarzem

Stety i niestety - ale tolerancja chamstwa przychodzi mi z dużymi
oporami. A tak nawiasem, to trochę mnie dziwi twoje podejście do zasad
na których prowadzi się rozmowy - np chamstwo cie nie rusza, natomiast
masz dużego zgryza gdy nie wiesz co tam oponent ma w majtkach.. bo tak
to właśnie zrozumiałem.

40. Data: 2020-10-06 14:51:32

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.10.2020 o 11:49, gazebo pisze:

> owszem zawiera, od cholery i ciut ciut, to byl zart a nie sugestia
> zebys sie na nia rzucil z wywalonym jezykiem

Przynajmniej dla mnie nie zawiera. Jak zrozumieć zdanie "bierz ją" gdy
ci ktoś wskazuje babę?

Grupa zyje jeszcze?
sny
ludzie o czarnej skorze