Strach

51. Data: 2020-10-07 11:53:05

Temat: Re: Strach
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.10.2020 o 16:25, gazebo pisze:

> ja to ignoruje, tlumaczenie takiemu mr. blue sky, ze falszowanie
> czyichs wypowiedzi jest zle czy niewlasciwe mija sie z celem, ten typ
> ludzi nigdy tego nie pojmie, podobnie z genderem Isaura, czlowiek
> zarzuca badziewiastymi linkami i nie ma nic od siebie poza homofobia,
> skadinad dziwne, moze miec pod majtkami choinke, jego sprawa, nie moja

Wyżej wymienieni na ogół trzymają się tematu i z braku rzeczowych
argumentów nie obrzucają adwersarza stekiem wyzwisk. Tak więc nie jest z
nimi aż tak źle.

Mr Blue, jego styl  jak dla mnie jest trochę niezrozumiały, natomiast
Isaurę doskonale rozumiem i nie bardzo się zgadzam z twoja tezą że nie
ma ona własnego zdania w tematach w których zabiera głos.

52. Data: 2020-10-07 11:53:39

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.10.2020 o 03:02, Stefania Harper pisze:

> //pomimo zatrucia heglowskim jadem, tlooom siem jeszcze w nim normalne
> instynkty... :)))

gazebo ogólnie sprawia wrażenie komucha, oczywiście w pozytywnym słowa
tego znaczeniu.

53. Data: 2020-10-07 11:54:17

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.10.2020 o 16:26, gazebo pisze:

> np. napisz do niej umiejetnie tak zeby zrozumiala i jej przeszlo

Pytanie tylko jak to zrobić, znaczy sie, jak napisać.. bo przecie w
kontakcie dwu osobników płci przeciwnych nie sposób uniknąć wiadomych
skojarzeń.

54. Data: 2020-10-07 11:54:39

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.10.2020 o 03:05, Stefania Harper pisze:

> //ja by tej tam, tak zaraz nie skreslal... czasem mam wrazenie, ze
> jest w niej potencjal...!

Niestety nie mogę się z tobą zgodzić.  Zero jeżeli chodzi o potencjał
intelektualny. I tym samym dość nikłe szanse że kiedykolwiek przestanie
emanować chamstwem,.

55. Data: 2020-10-08 06:30:48

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-07 06:11, gazebo wrote:

> ojojojoj, szmat czasu

//no widzisz... a dopiero siem o tym dowiedziales...!

Tak wlasnie dziala psychoanalityczny noe_marksizm, ze znieczula swoje
ofiary i w pelnej nieswiadomosci sonczy ten jad di ich niewinnych
serduszek...!

56. Data: 2020-10-08 07:01:38

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-07 11:53, trybun wrote:

> gazebo ogólnie sprawia wrażenie komucha, oczywiście w pozytywnym słowa
> tego znaczeniu.

//eee, mysle, ze o tylko nieswiadomie podtruty heglowskim jadem...

57. Data: 2020-10-08 07:04:35

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-07 11:54, trybun wrote:

> Niestety nie mogę się z tobą zgodzić.  Zero jeżeli chodzi o potencjał
> intelektualny. I tym samym dość nikłe szanse że kiedykolwiek przestanie
> emanować chamstwem,.

Ooo, tak... chamstwa, to ma spory potencjal...!

/ale, moze przejrzy... Ufajmy...!

58. Data: 2020-10-08 15:18:34

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.10.2020 o 07:04, Stefania Harper pisze:

> Ooo, tak... chamstwa, to ma spory potencjal...!

Dlaczego powiedzenie/napisanie komuś prawdy nazywacie chamstwem?

Powinienem skłamać trybunowi, że nie wiadomo jaki Ziemia ma kształt, aby
tylko go nie urazić? To nie szpital psychiatryczny, żeby się tak bawić.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

59. Data: 2020-10-09 06:43:36

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-08 15:18, Kviat wrote:

> Dlaczego powiedzenie/napisanie komuś prawdy nazywacie chamstwem?
>
> Powinienem skłamać trybunowi, że nie wiadomo jaki Ziemia ma kształt, aby
> tylko go nie urazić? To nie szpital psychiatryczny, żeby się tak bawić.

//mozesz napisac wszystko... tolka, dierzy fason...!

60. Data: 2020-10-12 19:14:07

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/10/2020 o 10:53, trybun pisze:

> [...]
> Isaurę doskonale rozumiem i nie bardzo się zgadzam z twoja tezą że nie
> ma ona własnego zdania w tematach w których zabiera głos.

jasne, ja nie zgadzam sie, ze ziemia jest plaska, i przy tym pozostanmy,
polecam pare ksiazek na temat plaskosci ziemi, Pratchett razem, ot nie
chce mi sie szukac z kim jeszcze, pozniej im sie drogi rozeszly, to sa
naprawde ciekawe historie

--
gazebo

Grupa zyje jeszcze?