Re: Strach sie kłaść do szpitala

Data: 2002-01-16 20:28:14
Temat: Re: Strach sie kłaść do szpitala
Od: "PiotrMx" <p...@b...pl>

Użytkownik vad <b...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a24c8a$50h$...@n...tpi.pl...

> Wypowiedzi Łapińskiego komentował nie będę , powiem tylko , cyt. "Nie
jest
> ci on przyjacielem moim ani psa mojego Burka" . Nie mniej jednak zadam
> pytanie - a teraz to biednych na leczeni stać ?
> pozdr.vad

Kiedys chyba Pietrzak wymyslił okreslenie socjalizm loteryjny. Jak akurat
wylosowałeś talon, albo ogolnie miales odpowiednie miejsce w kolejce czy
nomenklaturze to cos tam ci skapneło.
Z ochrona zdrowia jest cały czas tak samo. Licza sie układy, dojscia, to czy
zdazyles sie zapisać czy nie. Czysta loteria.
Jak zachorujesz na poczatku roku masz wieksze szanse na leczenie niz pod
koniec kiedy wyczerpuja sie limity.
Ale co poradzić. Polacy tak lubia gry loteryjne (vide totolotek), że chyba
nalezy pozostac przy obecnym systemie.
Najgorsze że nikomu poza lekarzom obecne zasady nie przeszkadzaja. Decydenci
wola nie ruszac zgnilego jaja a spoleczenstwo niewiele rozumie z zasad
funkcjonowania systemu ochrony zdrowia. najważniejsze zeby karetka była na
kazde wezwanie. Zgroza.

Pozdrawiam
PiotrMx>