Stratyfikacja.

21. Data: 2005-02-28 20:52:25

Temat: Re: Pierwszy zwiastun wiosny...
Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka napisał(a):

> Ja też lubię zimę i śnieg. Mam mniej roboty przy cotygodniowym myciu
> kopyt i smarowaniu ich natłuszczaczami i dziegciem. No i wiosną będzie
> odpowiednio wilgotno no i robactwo i choróbska wybije a dzięki kołderce
> odpowiednio przechowa bylinki ... sam pożytek :-)))
>
> Serdecznie Miłka

I jak widać nawet piwoniom snieg nie szkodzi
http://www.n-com.home.pl/m27/view_album.php?set_albu
mName=moje-roslinki
serdeczności michalina

22. Data: 2005-03-02 16:25:03

Od: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 Feb 2005, Miłka wrote:

> [...]
> odpowiednio wilgotno no i robactwo i choróbska wybije a dzięki kołderce
> odpowiednio przechowa bylinki ... sam pożytek :-)))

Czesc,

masz na mysli pedicure? A o raczki wogole nie dbasz?

Pozdr.

D.P.

23. Data: 2005-03-02 19:41:50

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc,
>
> masz na mysli pedicure? A o raczki wogole nie dbasz?
>
> Pozdr.
>
> D.P.

Witaj Darku :-)

Dbam o konika swego jak o siebie samego ;-)
A dziegciuję w rękawiczkach zwędzonych ze stacji benzynowej ;-)

Serdecznie Miłka

24. Data: 2005-03-04 07:47:44

Temat: Re: Stratyfikacja.
Od: "moni" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przed siewem w kwietniu-maju nasiona
> obu gatunków poddaje się krótkiej,
> 1-miesięcznej stratyfikacji w temp. 4stC.

> Nasiona stratyfikuje się przez 15 - 18 m-cy
> i wysiewa w drugim roku po dojrzeniu do inspektu.

> Krótkotrwałe przechowywanie może przebiegać
> w temp. 16stC, długoterminowe wymaga -4st do -10stC
> i szczelnie zamkniętych pojemników; nie zapominając
> o uprzednim starannym podsuszeniu nasion.

> Nasiona C.florida wysiewa się zaraz po zbiorze
> lub wiosną po 4-miesięcznej stratyfikacji w temp.4stC.

> Pozdrawia boletus
Czesc,

ogromne dzieki za konkrety.
Nasiona juz siedza 2 tyg. w lodowce.
Wyglada na to ze jak zima pojdzie do morza bede mogl siac.

Pozdrawiam,

moni.

25. Data: 2005-03-04 07:50:48

Od: "moni" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

ogromne dzieki za konkrety.
Nasiona juz siedza 2 tyg. w lodowce.
Wyglada na to ze jak zima pojdzie do morza bede mogl siac.

Clematis -prosze o rade:)
kobea pnaca - pikowanie
Gawrony (dla Bartka)
[ntg] Projektowanie stron internetowych, pozycjonowanie, kampanie reklamowe w google.pl...
Aqua Szut