Strażnicy Wagi - dieta czy zdrowe odżywianie?

11. Data: 2006-09-18 19:01:57

Temat: Re: Strażnicy Wagi - dieta czy zdrowe odżywianie?
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl pisze:

> Jak będziesz się opierał na akademickiej wiedzy,

Opierala. To kobieta byla, panie specjalisto od ciaz.

> to nie mamy o czym
> rozmawiać. Współpracuję z lekarzami optymalnymi, którzy są położnikami, a
> więc mnie nie interesuje co Ty wyczytałeś, wolę praktykę.

Twoja rzekoma praktyka jest, ze tak powiem, malo wiarygodna. Opowiadac
na grupach dyskusyjnych mozna naprawde rozne rzeczy. Masz wyksztalcenie
medyczne? Opublikowales cos pod swoim nazwiskiem w tematach, w ktorych
chcialbys byc traktowany jako wiekszy ekspert, niz lekarze ze
specjalizacjami? Bo jesli nie, to na tym powinna sie ta dyskusja
zakonczyc. Samozwanczym znachorem to moze byc kazdy, szczegolnie w
internecie.

12. Data: 2006-09-18 21:02:23

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisał(a):

> Jak będziesz się opierał na akademickiej wiedzy, to nie mamy o czym
> rozmawiać. Współpracuję z lekarzami optymalnymi, którzy są położnikami, a
> więc mnie nie interesuje co Ty wyczytałeś, wolę praktykę. Cytujesz jak Jeff
> i Marcin. Praktyka i życie nie przystaje do wiedzy akademickiej. Amen (Twoim
> sformułowaniem...:)))

...taaak ?.....ciekawe co to za "lekarze" ktorzy beztrosko zalecaja matkom
diete, ktora nie tylko moze uszkadzic dzieciom mozg (juz tutaj na ten temat
pisalem, dodam tylko, ze oszacowano ze IQ tych dzieci bedzie okolo 10
jednostek nizsze anizeli u dzieci ktorych matki odzywialy sie w/g zalecen
opracowanych przez specjalistow)....

..ale w przyszlosci dzieci ktorych matki stosowaly ta wasza diete, beda mialy
powazne problemy zdrowotne, glownie zwiazane z syndromem X czyli
insulinoodpornoscia (np. otylosc, nowotwory, przedwczesna miazdzyca itp, itd)....

W maju opublikowano wyniki badan ktore przeprowadzono w tym temacie:

__________________________

Am J Physiol Endocrinol Metab 291: E792-E799, 2006. First published May 23,
2006; doi:10.1152/ajpendo.00078.2006

Department of Biochemistry, School of Medicine and Biomedical Sciences,
University at Buffalo, State University of New York, Buffalo, New York

Chronic consumption of a high-fat (HF) diet by female rats in their
postweaning period resulted in significant increases in body weight and plasma
levels of insulin, glucose, and triglycerides during pregnancy compared with
female rats consuming a standard rodent laboratory chow (LC). On gestational
day 21, plasma insulin levels and the insulin secretory response of islets to
various secretogogues were significantly increased in HF fetuses. The HF male
progeny weaned onto LC (HF/LC) demonstrated increases in body weight from
postnatal day 60 onward. In adulthood, HF/LC male rats were significantly
heavier than controls, had increased plasma levels of insulin, glucose, free
fatty acids, and triglycerides, and demonstrated glucose intolerance. HF/LC
male islets secreted increased amounts of insulin in response to low glucose
concentrations, but their response to a high glucose concentration was similar
to that of LC/LC islets. In another set of experiments, when the male progeny
of HF female rats were weaned onto a high-sucrose diet (HF/HSu), their
metabolic profile was further worsened. These results indicate that chronic
consumption of a HF diet by female rats malprograms the male progeny for
glucose intolerance and development of increased body weight in adulthood. The
long-term high-fat feeding to female rats employed in this study bears
resemblance to the dietary habits in Western societies. The results of this
study implicate dietary practices of women in the etiology of the present
epidemic of human obesity and related disorders.

=====
Jeff

13. Data: 2006-09-18 21:11:33

Od: Filip KK <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl wrote:

> Niektóre noworodki ważą nawet i 5 kg, ale to tylko świadczy o złej diecie
> ciężarnej.

Dlaczego tak sadzisz? To jest jakos poparte naukowo badaniami?
Znam dziewczyne, ktora wazyla 4,250 - kawal kloca... Teraz wazy jakies
50 kg przy 164, takze nie jest gruba.. A jej mamuska nie przytyla ani
kilograma.
Moja mamuska z tego co mi kiedys mowila to tez ani kilograma nie przytyla.

--
/Pozdrawiam, Filip/
www.c3cars.com

14. Data: 2006-09-18 23:01:59

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> ...taaak ?.....ciekawe co to za "lekarze" ktorzy beztrosko zalecaja matkom
> diete, ktora nie tylko moze uszkadzic dzieciom mozg ...

Drodzy czytelnicy tego wątku: Jeff NIKOGO Z WAS NIE OSKARŻY Z POWÓDZTWA
CYWILNEGO, BO OSKARŻENIE TAKIE NIE MOŻE BYĆ ANONIMOWE, WIĘC WTEDY
WYDAŁOBY SIĘ, JAK SIĘ JEFF NAZYWA, A TEGO BOI SIĘ JAK DIABEŁ ŚWIĘCONEJ
WODY!
Pozdrawiam Jurek M.

15. Data: 2006-09-18 23:05:38

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Filip KK" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kilograma.
> Moja mamuska z tego co mi kiedys mowila to tez ani kilograma nie przytyla.

Ja nie sądzę Filipie, ja wiem. A jeżeli Twoja mam nie przytyła, to
prawidłowo.
A jeżeli dziecko waży 4,250, a w dorosłym życiu nie jest tęgie, świadczy
tylko o pewnej prawidłowości metabolizmu. Ale nie świadczy z kolei o pełnej
zdrowotności...
Pozdrawiam Jurek M.

16. Data: 2006-09-19 05:53:01

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl pisze:

> Ja nie sądzę Filipie, ja wiem.

Za Napoleona tez sie przebierasz?

17. Data: 2006-09-19 06:14:02

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisał(a):

> Ja nie sądzę Filipie, ja wiem.

no,no,no....nie wiedzialem, ze z takim geniuszem dietetycznym bede mial
zaszczyt sie spotkac na polskiej grupie internetowej...

> [...]
> tylko o pewnej prawidłowości metabolizmu. Ale nie świadczy z kolei o pełnej

...a to ciekawe ?????...mozesz ten temat rozwinac....tzn. jaka prawidlowosc
metaboliczna masz na mysli, ktora nie swiadczy jednak o pelnej zrowotnosci?

+++++++
Jeff

18. Data: 2006-09-19 06:22:14

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisał(a):

> [...]

> CYWILNEGO, BO OSKARŻENIE TAKIE NIE MOŻE BYĆ ANONIMOWE, WIĘC WTEDY
> WYDAŁOBY SIĘ, JAK SIĘ JEFF NAZYWA, A TEGO BOI SIĘ JAK DIABEŁ ŚWIĘCONEJ

....pogorszylo ci sie czy tez uwazasz sie teraz za Lepionke?

======
Jeff

19. Data: 2006-09-19 10:43:31

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@N...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
eeo1r9$1uf$...@i...gazeta.pl...
> ...a to ciekawe ?????...mozesz ten temat rozwinac....tzn. jaka
> prawidlowosc
> metaboliczna masz na mysli, ktora nie swiadczy jednak o pelnej
> zrowotnosci?

a moze ty wreszcie rozwiniesz temat szkodliwosci jedzonego tluszczu na
owlosienie?

20. Data: 2006-09-19 11:43:15

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <g...@g...pl> napisał(a):

> " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
> eeo1r9$1uf$...@i...gazeta.pl...

> a moze ty wreszcie rozwiniesz temat szkodliwosci jedzonego tluszczu na
> owlosienie?

.. mnie o to pytasz ? ... ja nie wiem....moze zapytaj Kwasniewskiego skoro
nie wiesz lub Mierzysnkiego ktory jest alfa i omega dietetyki...

..a jak tam twoje libido na tej diecie?...mozesz rozwinac ten
temat?....napisz tez jaki to ma zwiazek z twoim centralnym systemem nerwowym
i twoimi erupcjami intelektu na grupach usenetowych...

=====
Jeff

kawa a energy drink
Ćwiczenia na uda, pośladki, biodra...