Strażnicy Wagi - dieta czy zdrowe odżywianie?

21. Data: 2006-09-19 12:58:01

Temat: Re: Strażnicy Wagi - dieta czy zdrowe odżywianie?
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:eeo1r9$1uf$1@inews.gazeta.pl...

> no,no,no....nie wiedzialem, ze z takim geniuszem dietetycznym bede mial
> zaszczyt sie spotkac na polskiej grupie internetowej...

> ...a to ciekawe ?????...mozesz ten temat rozwinac....tzn. jaka
> prawidlowosc
> metaboliczna masz na mysli, ktora nie swiadczy jednak o pelnej
> zrowotnosci?

Często porusza Pan sprawę kultury...Dlaczego zwraca się Pan do mnie przez
Ty...to po pierwsze primo...
A po drugie primo... nie mam szanownemu Panu nic do powiedzenia, o czym już
"wielokrotnie "donosiłem", wcale nie do prokuratora...
Pozdrawiam Jurek M.

22. Data: 2006-09-19 13:05:58

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl pisze:

> Często porusza Pan sprawę kultury...Dlaczego zwraca się Pan do mnie przez
> Ty...to po pierwsze primo...

Pewnie dlatego, ze takie akurat panuja w usenecie zwyczaje, okreslone
bardzo dawno temu przez madrzejszych od Ciebie, ode mnie i od Jeffa. W
usenecie pisanie do kogos per "Pan" sugeruje wrecz, ze masz do rozmowcy
niepowazny, a juz na pewno nie partnerski, stosunek.

> A po drugie primo... nie mam szanownemu Panu nic do powiedzenia, o czym już
> "wielokrotnie "donosiłem", wcale nie do prokuratora...

Niby nie masz, a ciagle odpowiadasz. Zadziwiajace.

23. Data: 2006-09-19 14:18:59

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Często porusza Pan sprawę kultury...Dlaczego zwraca się Pan do mnie przez
> Ty...to po pierwsze primo...

...zwracam sie w ten sposob do ciebie raczej z przyzwyczajenia, bowiem
czesciej czytam polska grupe usenetowa pl.soc.polityka gdzie panuja nieco
inne zwyczaje w zakresie etykiety savoir-vivre...

..o ile pamietasz, to ja chcialem ta etykiete tutaj wprowadzic, niestety
wiekszosc grupowiczow nie zaakcepotwala tej mojej propozycji wiec i z niej
zrezygnowalem i sie dostosowalem do ogolu...

> A po drugie primo... nie mam szanownemu Panu nic do powiedzenia, o czym już
> "wielokrotnie "donosiłem", wcale nie do prokuratora...

..dlatego ze nie wiesz czy dlatego, ze nie potrafisz dyskutowac ze swoimi
przeciwnikami w sposob merytoryczny i cywilizowany tylko personalny (czyli
barbarzynski)...??

ps. nie sil sie na zlosliwosci, bo ja z tym prokuratorem wcale nie zartowalem,
wiec serdecznie radze nie zaogniac juz napietej sytuacji...

+++++++
Jeff

24. Data: 2006-09-19 17:38:35

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@N...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
eeol4j$nlg$...@i...gazeta.pl...
> .. mnie o to pytasz ? ... ja nie wiem....moze zapytaj Kwasniewskiego skoro
> nie wiesz lub Mierzysnkiego ktory jest alfa i omega dietetyki...

czyli z mozgiem masz juz totalny problem. Wrzucasz na grupe temat pt
wysokotluszczowcy maja problemy z owlosieniem (nawet dwa przyklady
podalas!!!) a teraz wykrecasz sie sianem? Czyli twoja wiedza jest cos bardzo
"dziurawa" :))

> ..a jak tam twoje libido na tej diecie?...mozesz rozwinac ten
> temat?....napisz tez jaki to ma zwiazek z twoim centralnym systemem
> nerwowym
> i twoimi erupcjami intelektu na grupach usenetowych...

z moim libido wszystko w porzadku ,ale dzieki temu ze to nie ty "ustawialas"
mi diete. Ten pan, ktoremy ustawilas i on "nie mogl" to jak sie czuje , bo
sporo czasu od tego momentu uplynelo ;). Moze zmieniasz tak czesto pseuda,
bo ten pan ktoremu ustawilas diete i "ktory nie mogl" ma do ciebie kilka
"pytan"?

Jurek

PS: a co ze straseniem mnie? dlugo mam czekac na straszna reakcje
"autorytetow"?

25. Data: 2006-09-19 17:41:10

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@N...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
eeou8j$353$...@i...gazeta.pl...
> ..dlatego ze nie wiesz czy dlatego, ze nie potrafisz dyskutowac ze swoimi
> przeciwnikami w sposob merytoryczny i cywilizowany tylko personalny (czyli
> barbarzynski)...??

to nawet wiesz jak sie to nazywa!? to moze z czasem zrozumiesz i zaczniesz
stosowac :)

> ps. nie sil sie na zlosliwosci, bo ja z tym prokuratorem wcale nie
> zartowalem,
> wiec serdecznie radze nie zaogniac juz napietej sytuacji...

ty nie strasz tak "strasznie" bo jeszcze straszeni ze smiechu czkawki sie
nabawia!

Jurek

26. Data: 2006-09-19 20:13:53

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <g...@g...pl> napisał(a):

> [...]

> wysokotluszczowcy maja problemy z owlosieniem (nawet dwa przyklady
> podalas!!!) a teraz wykrecasz sie sianem? Czyli twoja wiedza jest cos bardzo

..niestety znowu przypisujesz wlasna negatywne cechy innym, bowiem to wlasnie
ty masz nie tylko powazne problemy z pamiecia i logicznym mysleniem, ale na
dodatek twoje chamstwo, bezczelnosc i glupota juz osiagnely apogeum
(nie chce cie straszyc, ale dieta ktora stosujesz z cala pewnoscia nie jest
dieta optymalna dla ciebie)...

A teraz przeczytaj sobie jeszcze raz post ktory tutaj wyslalem na temat
niskoweglowodanowej diety i utraty wlosow, a w ktorym to ja prosilem osoby
stosujace ta diete o informacje na ten temat:

Date: Fri, Jul 21 2006 9:32 am
Email: " " <j...@g...pl>
Groups: pl.misc.dieta

hmmm..... a wiec, chcialem zapytac jak wyglada sytuacja z wypadaniem wlosow na
dietach niskoweglowodanowych ....??

Czy dlugotrwale stosowanie tych diet nie powoduje utraty bujnej wczenie czupryny?

Jak sie bowiem okazuje, u niektorych osob po dlugotrwalym stoswaniu
wysokotluszcowych diet zaczyna pojawiac sie lysina.

Przykladem takich skutkow ubocznych stosownia tego typu diet, jest nie tylko
pan Kwasniewski, ale rowniez inny fanatyczny zwolennik podobnego typu zywienia
p. Barry Groves, autoro ksiazki pt.Second Opinions, ktory jest lysy jak
niemowle(moze wiek mu sie cofnal na tej diecie?).

Ponizej wklejam kolejne doniesienie o utracie wlosow przez mezczyzne, ktory
bardzo skrupulatnuie stosuje diete optymalna od kilku lat i zaczyna w
zastraszajacym tepie tracic wlosy ....

Co najsmieszniejsze, ten czlowiek jest przekonany, ze panu Kwasniewskiemu
dieta ta nie zaszkodzila na stan uwlosienia (na glowie;)....bo autor tej diety
opatrzyl okladke swojej ksiazki fotografia na ktorej ma...bardzo bujne wlosy
na glowie.

Prosze oto ten post z innego forum, gdzie ten nieszczesliwy mezczyzna blaga o
pomoc innych zwolennikow tego typu zywienia:

> [...]

> I still would like to know from the long term low carbers of this forum, how
> this diet affected their hair status in the long run.
> JK himself has kept almost a full head of hair with this diet. So, this is
> giving me some hope. On the other hand, he might have been just lucky enough
> to have good genes.
> Barry Groves, the author of Second Opinions has eaten a low carb diet for more
> than 40 years and he is completely bald. Well, it's possible that he became
> bald before low carbing but it's rather unlikely since he started the diet in

Teraz okazuje sie, ze twoje fanatyczne zaslepienie i oszolomstwo, nie pozwlilo
ci zalosna ofiaro diety Kwasniewskiego, na prawidlowe odczytywanie tresci tego
mojego postu .....zenada...

> [...]
> bo ten pan ktoremu ustawilas diete i "ktory nie mogl" ma do ciebie kilka

....jak widac problemy z libido masz chyba powazne, bo jestes wyjatkowo
agresywny oraz bredzisz coraz bardziej.....

> PS: a co ze straseniem mnie? dlugo mam czekac na straszna reakcje
> "autorytetow"?

...ciebie tez ktos straszy jak Mierzynskiego i Dane?.....wspolczuje....

-----
Jeff

27. Data: 2006-09-19 20:26:07

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <g...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> stosowac :)

> ty nie strasz tak "strasznie" bo jeszcze straszeni ze smiechu czkawki sie

..spieszysz z odsiecza adwokacie diabla czy tez juz utozsamiasz sie z Jerzym
Mierzynskim, niczym jedno cialo jedna swiadomosc?

..a tak nawiasem mowiac, to ktos tylko wyjatkowo glupi i nieodpowiedzialny w
ten sposob moze lekcewazyc informacje o negatywnym wplywie diety zalecanej
przez pseudolekarzy Mierzynskiego, na dzieciecy mozg i przyszle zdrowie tych
dzieci...

..ta wypowiedzia kolejny raz udowodniles kim jestes...szkoda mojej klawiatury
na takie indywidulum jak ty...fuj...

EOT
-----
Jeff

28. Data: 2006-09-19 21:08:40

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@N...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
eepj21$m4$...@i...gazeta.pl...
> [...]

> niskoweglowodanowej diety i utraty wlosow, a w ktorym to ja prosilem osoby
> stosujace ta diete o informacje na ten temat:

dlugo (i jak zwykle) byle co!
ale to wyjasnia twoj sposob tworzenia mitow. Bo to co ponizej to ty
napisalas:

"...Jak sie bowiem okazuje, u niektorych osob po dlugotrwalym stoswaniu
wysokotluszcowych diet zaczyna pojawiac sie lysina...."

czy to "okazywanie sie" to te dwa przypadki jakie przytoczylas!? zalosne i
karkolomne, ale niczego innego po tobie nie mozna oczekiwac.
Bzdury wypisujesz a pozniej pozostaja bluzgi i straszenie :))). Niestety(dla
ciebie) jakos nikt sie ciebie nie boi :)

Jurek

29. Data: 2006-09-19 21:13:31

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@N...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
eepjov$3sj$...@i...gazeta.pl...

> ..spieszysz z odsiecza adwokacie diabla czy tez juz utozsamiasz sie z
> Jerzym
> Mierzynskim, niczym jedno cialo jedna swiadomosc?

moj imiennik sam sobie swietnie daje z toba rade. Ale czy ty zauwazylas ze
juz nawet Cooler i Arus maja cie po dziurki w nosie?

> [...]
> przez pseudolekarzy Mierzynskiego, na dzieciecy mozg i przyszle zdrowie

znowu masz tajne(przez poufne!) badania ktore cos maja udowodnic , a ktore
niczego nie udawadniaja. Jak cie takie dziela podniecaja to twoj problem :)

> ..ta wypowiedzia kolejny raz udowodniles kim jestes...szkoda mojej
> klawiatury
> na takie indywidulum jak ty...fuj...

a poza prymitywnymi chwytami , to masz jakie "badania" ktore" daja ci
podstawy do wysuwania przypuszczen o szkodliwosci spozywanych tluszczy na
owlosienie?

> EOT

wow!

Jurek

30. Data: 2006-09-19 21:19:29

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
> eepj21$m4$...@i...gazeta.pl...

O łysieniu już było... Jak ludzie na DO będa się więcej potykać na ulicy niz
na diecie wegetariańskiej czy innej już będzie temat dla Jeffa. Szukanie
dziury w całym (w kewstii DO)jest sposobem na życie Jeffa. Szukanie cytatów,
przegląd archiwów, straszenie... Mało ciekawy sposób na "życie w necie"...
Ale tak już widocznie musi być...
Pozdrawiam Jurek M.

kawa a energy drink
Ćwiczenia na uda, pośladki, biodra...