Re: Stromatolog, tzw. onlay i cena :(

From: LM <p...@n...sig>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Stromatolog, tzw. onlay i cena :(
Date: Fri, 14 Apr 2006 23:21:08 +0200

geo pisze 14-04-2006 18:13:
> Witam,
>
> poszedłem sobie do stomatologa i okazało się, że
> musze mieć leczenie kanałowe i dosyć dużš plombę :(.
> Dentysta zaproponował tzw. onlay-a ENEMEL PLUS,
> wytłumaczył wszystko ładnie o co chodzi, tylko cena
> tej imprezy wyszła niezbyt ciekawa - prawie 1500 zł
> za jednego zęba (konkretnie szóstka) :(((((
>
> No i moje pytanie. Czy nie jest to cena wygórowana
> za coś takiego i czy warte jest to tych pieniędzy ?
> Nie powiem, na zębach mi bardzo zależy ale 1500 za
> jednego ...

To cena za leczenie kanałowe i onlay? Może być, samo leczenie kanałowe
szóstki (dobrze zrobione) to wydatek od 250 do ..... Onlay - od 350 do
... Kropeczki, żeby co niektórzy na tej grupie nie zapluli się (choć i
tak pewnie nie przepuszczą okazji, żeby nie psioczyć nad pazernością
dentystów).
To i tak taniej niż implant.

> Do tego jeszcze nie boli, pozedłem sobie poprostu na
> przeglšd a tu taki numer :(

Może nie boleć, ale widać w dobrym stanie nie jest. A boczny ząb po
leczeniu kanałowym zaopatrzony tylko zwykłą plombą może w niedługim
czasie połamać się (i wtedy będzie albo do usunięcia, albo do ratowania
za znacznie większe pieniądze)

Ps. Skonfiguruj poprawnie swój czytnik, proszę.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk