Re: Stromatolog, tzw. onlay i cena :(

Data: 2006-04-15 19:45:45
Temat: Re: Stromatolog, tzw. onlay i cena :(
Od: Adam <a...@p...onet.wyrzuc_to.pl>

PAweł napisał(a):
> Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.wyrzuc_to.pl> napisał w wiadomości

> I to jest kryształowo przejrzysty przykład, (zgodny oczywiście z etyka
> polskiego medyka;-) postawy strojącego sie w piórka moralisty , który w
> istocie wykorzystuje koniunkture, aby jak najwięcej nachapać się.
> Oczywiście tak mozna, ale tez z tym nalezy przyjąć konsekwencje takiego
> podejścia;- nie należy potem dziwic się "umiarkowanie" pozytywnemu
> odbiorowi społecznemu, a takze dązeniom tych biednych, którym jako
> alternatywę oferuje się jedynie wyrywanie zębów, do ograniczenia, a
> [...]

a to wlasnie krysztalowo czysty przykład odbioru spolecznego
przecietnego pacjenta. jezeli czegos lekarz (obojetnie jakiej
specjalizacji) nie zrobi za darmo, to oczywiscie JEGO wina (nie systemu,
w ktorym akurat 'za darmo' wystarcza na usuwanie zebow i protezy raz na
5 lat), a jak juz zrobi za darmo - to frajer. Jezeli chodzi o kasy
fiskalne - tak, jestem za, mimo ze juz teraz z moich podatkow utrzymuje
pare pokoi z biurwami w US. Moze wtedy zmniejszy sie gadanie o tych
fortunach 'na lewo'...

--
Z domu, na newsy, pisze dla Was

Adam