Strusie jajo --- c.d.

1. Data: 2000-09-10 21:12:20

Temat: Strusie jajo --- c.d.
Od: "Małgorzata Prożogo" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie!!

Kilka dni temy pytalam, jak ugotowac strusie jejo. Otrzymalam wiele roznych
odpowiedzi. W koncu w sobote wieczorem zdecydowalismy sie ugotowac to
wielkie cudo. Gotowalismy 1,5 godziny. Zjedlismy dopiero na sniadanie. Ale
sporo pracy trzeba bylo w to wlozyc. Najpierw przepilowalimy skorupke
dookola jaja i zdjelismy ja. Skorupka nie byla az tak bardzo gruba - ok. 2
mm. Jajo w przekroju wyglada normalnie jak jajo kurze tylko, ze duzo
wieksze. Ma gdzies tak 15 cm dlugosci w przekroju. Polowa jaj najadly sie
(bardzo) cztery osoby. Bylo bardzo dobre. Bialko mialo troche inny wyglad
niz kurz (bardziej podobny do bialka przepiorczego) takie lekko zoltawe i
galaretkowate. Zoltko zupelnie takie samo.
Bylo bardzo dobre, ale troche za duzo jak na sniadanie.
Na pewno w Wielkanoc na naszym stole pojawi sie chociaz jedna taka pisanka
:))

Pozdrawaim i dziekuje

Gosia

1. Data: 2000-09-10 21:51:09

Temat: Re: Strusie jajo --- c.d.
Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
roznych
> odpowiedzi. W koncu w sobote wieczorem zdecydowalismy sie ugotowac to

O! A dzisiaj w slepie spozywczym (oooops, supersamie) w Jankach k.
Wawy, widzialam owe jajo strusie, ktore mialo karteczke: "na miekko
gotowac 45 min., na twardo 60 min."
Jajo lezalo na ladzie z opisem "przechowywac w lodowce".

> Gosia

Na sniadanie Wielkanocne chyba tez sprobujemy :)

*******************************
Iwa
*******************************

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

1. Data: 2000-09-11 07:43:00

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwa wrote:

> O! A dzisiaj w slepie spozywczym (oooops, supersamie) w Jankach k.
> Wawy, widzialam owe jajo strusie

po ile??

sadyl

1. Data: 2000-09-11 08:34:36

Od: Gosia B <g...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

sadyl wrote:

> po ile??

Juz gdzies odpowiadalam. Ja widzialam w Klif'ie po 80 zl. Podejrzewam,
ze ceny wszedzie podobne.

GB

1. Data: 2000-09-11 09:11:57

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia B wrote:

> Juz gdzies odpowiadalam.

sorry - chyba przegapiłem

>Ja widzialam w Klif'ie po 80 zl. Podejrzewam,
> ze ceny wszedzie podobne.

zapewne tak. Ale masz na mysli KLIF we Warszawce? (sie znaczy na
Okopowej?)
Bo w 3city (a konkretniej w Gdyni) takoż jest Klif ale strusich jajców
tamój nie widziałem (inna sprawa że nie szukałem - ale nie rzuciły mi
się w oczęta :))

sadyl

1. Data: 2000-09-11 11:26:45

Od: Gosia B <g...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

sadyl wrote:

> zapewne tak. Ale masz na mysli KLIF we Warszawce? (sie znaczy na
> Okopowej?)

Ano. Widzialam tez w Carrefur'rze przy Al. Jerozolimskich, ale nie
zwrocilam uwagi na cene.

> Bo w 3city (a konkretniej w Gdyni) takoż jest Klif ale strusich jajców
> tamój nie widziałem (inna sprawa że nie szukałem - ale nie rzuciły mi
> się w oczęta :))
:-))) Moze i dobrze, bo po strusich jajach to oczeta czyba nie
wygladalyby najlepiej ;-)

GB

1. Data: 2000-09-11 21:46:30

Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora