Re: Studia

Date: Mon, 31 Jan 2005 17:25:42 +0100
From: Luca <l...@p...onet1.pl>
Newsgroups: pl.sci.farmacja
Subject: Re: Studia

palka wrote:

> He He He ale mnie rozbawiłes(łaś?).:)))))))))))))))))))))))))
> Dzięki z dobry humor do poduszki i pozdrawiam tych którzy studiuja "lightową"
> farmacje!!!

A to czemu? ;) Dla mnie te studia są na prawde lajtowe. A ze czasem
trzeba wziac ksiazke do reki, to chyba az tak bolesne nie jest :)
Smiesza mnie te opowiesci, rodem z "Pamietnika poznanskiego nauczyciela"
o nieprzespanych nochach i przegrzanych mozgach, zwlaszcza w
konfrontacji z rzeczywistoscia.

A jak komus wybitnie nie idzie, i musi sie uciekac do wciagania torby
bialego proszuku, albo kilogramow memotropilu, to niech lepiej zmieni
studia zamiast heroicznie tracic zdrowie, bo nie warto :D

Pozdrawiam
Luca