Studia czy malzenstwo?

221. Data: 2006-09-08 00:26:08

Temat: Re: Studia czy malzenstwo?
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:edpjir$too$1@news.onet.pl...
(...)
> Na jakie jeszcze inne rady/opinie/sugestie czekasz?

na taka:
"skoro go kochasz, on Ciebie, zrob co Ci facet mowi. Tylko
milosc sie liczy, studia mozesz skonczyc pozniej.
chlopak dobrze mysli. ale najwazniejsze, ze Cie kocha i Ty jego">

iwon(k)a,

222. Data: 2006-09-08 05:28:00

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

> "Agnieszka" <a...@z...pl> wrote in message

> a bo to wiesz czemy poszedl??? czy dorabiasz teorie?

Oczywiście, że dorabiam teorię. Do wszystkiego, co widziałam i przeżyłam
dorabiam teorię i dopiero grupa musi mi oczy otwierać na życie. Ot, taki
mankament bycia niedojrzałą emocjonalnie...

;-)
Agnieszka

223. Data: 2006-09-08 08:02:02

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena napisał(a):

> Poszerzanie horyzontów jak się ma stusia

co się ma?

> i robienie czegoś innego w tym
> wieku to całkim inna bajka niż rozpoczynanie studiów dziennych ciężkich
> jak medycyna.

pozwolisz, że się nie zgodzę.

E.

--
*Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...*

224. Data: 2006-09-08 08:04:24

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena napisał(a):

> Twoja mama po trzydziestcee mając dzieci skończyła studia trudne dzienne?

Dużo po trzydziestce, bo wtedy kiedy ja robiłam maturę. Skończyła
filologię polską z wyróżnieniem. Zmieniła w ten sposób zawód, bo
wcześniej była projektantem mody.

E.

225. Data: 2006-09-08 08:04:54

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:edr85f$ap0$...@n...news.tpi.pl,
Elske <k...@n...o2.pl> napisał(a):

> co się ma?

studia - zwykła literówka

> pozwolisz, że się nie zgodzę.

Specjalnie zdziwiona to nie jestem. A oże odpowiesz na pytanie o Twoją matkę
lub te inne osoby, które mając dzieci, po 30 zaczęły i skończyły trudne
studia dzienne?
No to masz jakieś wsparcie czy nie?

pozdrawiam Tatiana
--
Wszystko jest najlepsze na tym najlepszym z możliwych światów
/Voltare/

226. Data: 2006-09-08 08:05:47

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Krysiak napisał(a):

> Jakby to powiedzieć... Dziesięcioletnie dzieci powiadasz... No spoko -
> założycielka wątku odchowa sobie dziecko do tego wieku, a potem hop-siup
> machnie medycynę, staż, specjalizację i już w okolicach czterdziestki
> rozpocznie burzliwą karierę pani doktor... :->

Rozumiem, że rozpoczynanie kariery w wieku lat 40-tu to już kompletne
faux-pas?

E.

227. Data: 2006-09-08 08:06:34

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:edr89t$ap0$...@n...news.tpi.pl,
Elske <k...@n...o2.pl> napisał(a):

> Dużo po trzydziestce, bo wtedy kiedy ja robiłam maturę. Skończyła
> filologię polską z wyróżnieniem. Zmieniła w ten sposób zawód, bo
> wcześniej była projektantem mody.

Studia dzienne to były?
Wiem, wiem, to Twoja matka itp, ale nie porównywałabym polonistyki do
medycyny lub trudnych studiów technicznych na uczelni technicznej. Mowa była
o trudnych studiach - typu właśnie medycyna.

pozdrawiam Tatiana
--
Kiedy się czuje pociąg fizyczny,
nieczystą namiętność fizycznych kształtów, to nie jest miłość.

228. Data: 2006-09-08 08:07:16

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:edr8cf$ap0$...@n...news.tpi.pl,
Elske <k...@n...o2.pl> napisał(a):

> Rozumiem, że rozpoczynanie kariery w wieku lat 40-tu to już kompletne
> faux-pas?

Jako lekarz? Zdecydowanie nierealne.

pozdrawiam Tatiana
--
Gdy człowiek obrasta w piórka, nie znaczy, że będą z nich skrzydła
/Henryk Fiszel/

229. Data: 2006-09-08 08:08:30

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena napisał(a):

> Specjalnie zdziwiona to nie jestem.

I słusznie.

> A oże odpowiesz na pytanie o Twoją
> matkę

Odpowiedziałam. Najpierw czytaj potem ironizuj.

E.

230. Data: 2006-09-08 08:10:45

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena napisał(a):

> Studia dzienne to były?

Tak.

> Wiem, wiem, to Twoja matka itp, ale nie porównywałabym polonistyki do
> medycyny lub trudnych studiów technicznych na uczelni technicznej. Mowa
> była o trudnych studiach - typu właśnie medycyna.

Proszę bardzo. Moja stryjenka skończyła konserwację i restaurację
zaczynając studia z roczną córką - więc nawet odchowanego dziecka nie miała.

E.

--

Co myslesc? Zona mnie zdradza?
co sie ze mna dzieje po slubie