Studia czy malzenstwo?

91. Data: 2006-09-06 20:43:30

Temat: Re: Studia czy malzenstwo?
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nika" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
news:ednacj$i6s$1@inews.gazeta.pl...
> Ale niektóre uczelnie wprowadziły różne formy odpłatnych studiów
> wieczorowych czy tez, jak to uroczo nazwywają "płatne studia
> niestacjonarne" na wydziałach lekarskim, farmaceutycznym (AM w Poznaniu),
> dentystycznym (CMUJ w Krakowie). Nie wiem, jak wygląda w takim przypadku
> plan studiów, kosztuje to jakieś straszne pieniądze ale funkcjonuje.

Taaa.... prostytucja też jest w naszym kraju prawnie zakazana, a przecież
funkcjonują i świetnie się mają przeróżnej maści agencje towarzyskie :-)

Qra

92. Data: 2006-09-06 20:49:57

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Moni|<a" <m...@p...wpKROPKApl> wrote in message
> Iwon(K)a ja jednak apeluję abyśmy rozmawiali o sytuacji i mozliwościach
> jakie są w polsce bo dziewczyna chce podjąć studia w polsce.

to chyba jest latwiej bo studia sa za darmo.

iwon(k)a

93. Data: 2006-09-06 21:00:49

Od: "Moni|<a" <m...@p...wpKROPKApl> szukaj wiadomości tego autora

> to chyba jest latwiej bo studia sa za darmo.
>

> iwon(k)a

Studia zaoczne nie są za darmo, a takie studia rozważa Ewiktoria. Niestety
praca w polskim oddziale MacDonalds nie zapewni godnego życia nie wspomne o
zaocznych studiach medycznych.
Nie jest łatwo dostać preferencyjny kredyt studencki, problemem jest też
zabezpiecznie tego kredytu.

Monika

94. Data: 2006-09-06 21:04:10

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ednc9m$rq$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> to chyba jest latwiej bo studia sa za darmo.

Ale życie z rodziną i dzieckiem na własnym rozrachunku nie jest za darmo.

--
Nixe

95. Data: 2006-09-06 21:14:26

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Studia zaoczne nie są za darmo, a takie studia rozważa Ewiktoria.

ale ja nie dystkutuje o tym. raczej o tym, ze po odchowaniu dzieci
droga zamknieta.

iwon(k)a

96. Data: 2006-09-06 21:15:30

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...pl> wrote in message news:ednd4a$34l$1@news.mm.pl...

> Ale życie z rodziną i dzieckiem na własnym rozrachunku nie jest za darmo.

skoro kobieta , ktora zajela sie dzieckiem ( a nie studiami)
i tak jest na utrzymaniu meza, jaka roznica kiedy pojdzie
na studia, po odchowaniu dzieci?

iwon(k)a

97. Data: 2006-09-06 21:17:37

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:edndpk$5a2$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> skoro kobieta , ktora zajela sie dzieckiem ( a nie studiami)
> i tak jest na utrzymaniu meza,

A kto powiedział, że ta kobieta jest na utrzymaniu męża?
Przecież cały czas piszę o sytuacji, w której także i ona pracuje.

--
Nixe

98. Data: 2006-09-06 21:19:07

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Co z tego, że się da? Ważniejsze chyba jednak
> jest to jakim kosztem podejmie tę naukę teraz, a jakim (o wiele
> większym)

Nixe to naprawdę jest mit. Nie jest ciężej ani lżej - jest po prostu
inaczej.

> Czy swojej córce w tym wieku powiesz "Jeśli chcesz, to załóż teraz
> rodzinę; studia możesz zrobić zawsze" czy raczej będziesz starała się
> nakłonić ją, by najpierw zdobyła wykształcenie, pracę i stanęła
> stabilnie na nogi, a potem myślała o mężu i dzieciach?

Nie wiem, co jej powiem. Zależy od sytuacji i ludzi ją otaczających.

> A jakie wady ma pierwsza opcja, bo ja szczerze mówiąc nie widzę żadnych.

Na przykład:
Po wyszaleniu się może być za późno na założenie rodziny.
Człowiek zaczyna myśleć bardziej "trzeźwo" i wychodzi mu, że nie stać go
na dziecko a poza tym praca i kariera...
Jako "młody wyżywający się" można w ciągu miesiąca narobić więcej głupot
niż "stary przeżywający drugą młodość (w wieku 30 lat)"
I setki innych.

Myślę, że na tej grupie juz dostatecznie wiele razy wałkowano temat
"starych i młodych" rodziców. Wychodzi tak jak napisałam - są wady i
zalety zarówno jednej i drugiej opcji.

E.

--
*Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...*

99. Data: 2006-09-06 21:23:31

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...pl> wrote in message news:edndth$fvk$1@news.mm.pl...

> A kto powiedział, że ta kobieta jest na utrzymaniu męża?
> Przecież cały czas piszę o sytuacji, w której także i ona pracuje.

a ja dyskutuje to tej Twojej wypowiedzi

" nie wyobrażam sobie sytuacji, by dziewczyna, która w
wieku 20 lat wychodzi za mąż, rodzi dziecko/dzieci, zdołała po odchowaniu
jego/ich rozpocząć dzienne studia o bardzo wysokim stopniu trudności."

iwon(k)a

100. Data: 2006-09-06 21:24:20

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Znasz z autopsji obie te sytuacje?

Na to wychodzi.

> Nie, bo najzwyczajniej w świecie nie da sobie rady, a jeśli nawet, to
> zostanie z niej wrak, a nie spełniona kobieta.

Nixe, z całą sympatią, jaki wrak??!!! Skąd Ty to wzięłaś?? dlaczego ma
sobie nie dać rady?

> BTW - skończyłaś bez problemu trudne i wymagające dyspozycyjności
> 5-6-letnie studia dzienne z dzieckiem/dziećmi u boku? Jeśli tak, to
> zwracam honor i biję pokłony.

Właśnie się zastanawiam nad restauracją i konserwacją (ASP). 6 lat jak w
mordę strzelił, dość trudny kierunek (no, może nie tak jak medycyna).
Zastanawiam sie tylko dlatego, że nie mam gwarancji, że damy radę
finansowo. Bo że ja dam radę psychicznie to wątpliwości nie mam.

E.

--

Co myslesc? Zona mnie zdradza?
co sie ze mna dzieje po slubie