Studia czy malzenstwo?

231. Data: 2006-09-08 08:11:25

Temat: Re: Studia czy malzenstwo?
Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena napisał(a):

> Jako lekarz? Zdecydowanie nierealne.

Mówisz z doświadczenia czy z własnego "widzi mi się"?

E.

--
*Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...*

232. Data: 2006-09-08 08:13:19

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:edr8hi$ap0$...@n...news.tpi.pl,
Elske <k...@n...o2.pl> napisał(a):

> I słusznie.

> Odpowiedziałam. Najpierw czytaj potem ironizuj.

Jak odpisywałam, to jeszcze nie było Twojego posta o matce.

pozdrawiam Tatiana
--
Miłość nie istnieje w sobie,
ale w nas; jest naszym osobistym dziełem

233. Data: 2006-09-08 08:13:43

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:edr8n0$ap0$...@n...news.tpi.pl,
Elske <k...@n...o2.pl> napisał(a):

> Mówisz z doświadczenia czy z własnego "widzi mi się"?

A jak myślisz?

pozdrawiam Tatiana
--
Miłość daje, ale niczego nie żąda
/Lew Tołstoj/

234. Data: 2006-09-08 08:16:24

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena napisał(a):

> A jak myślisz?

Nie mam pojęcia.

E.

235. Data: 2006-09-08 08:19:01

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:edr90b$ap0$...@n...news.tpi.pl,
Elske <k...@n...o2.pl> napisał(a):

> Nie mam pojęcia.

Nie z widzimisię. Niee z własnego doświadczenia, a doświadczenia matki
lekarki, przez wiele lat sekretarza izby lekarskiej i jej wielu znajomych.
Wystarczy?

pozdrawiam Tatiana
--
Jeżeli nie wiesz, co czynisz, rób to w sposób elegancki.
/Prawa Murphy'ego/

236. Data: 2006-09-08 08:25:02

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena napisał(a):

> Nie z widzimisię. Niee z własnego doświadczenia, a doświadczenia matki
> lekarki, przez wiele lat sekretarza izby lekarskiej i jej wielu
> znajomych. Wystarczy?

Oczywiście. I przestań się ciskać z łaski swojej.
Natomiast pytanie mam takie: co powoduje, że 40-latek nie może zacząć
kariery jako lekarz? Czy są konkretne powody czy to zwykłe uprzedzenia?

E.

237. Data: 2006-09-08 08:40:56

Od: "Moni|<a" <m...@p...wpKROPKApl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę bardzo. Moja stryjenka skończyła konserwację i restaurację
> zaczynając studia z roczną córką - więc nawet odchowanego dziecka nie
> miała.
>
> E.

A jak rowiązała sprawe opieki nad dzieckiem w czasie zajęć na uczelni i skąd
finanse na życie?
Bo jesli miał sie kto dzieckiem zająć i miał ja kto utrzymywać + w zestawie
wyrozumiały mąż, to nie widze problemów ze studiowaniem dziennym, nawet na
bardzo absorbującym kierunku studiów. Schody się zaczynają gdy nie można
liczyc na niczyja pomoc, z małym dzieckiem i problemami finansowymi.
Perspektywa ukończenia absorbujących studiów juz nie tak różowo się
zapowiada.

Monika

238. Data: 2006-09-08 08:46:25

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moni|<a napisał(a):

> A jak rowiązała sprawe opieki nad dzieckiem w czasie zajęć na uczelni

Częściowo zajmowała się babcia, czasem mąż, czasem zabierała Magdę
(kiedy była juz trochę starsza) na pracownię lub zajęcia.

> i skąd
> finanse na życie?

Mąż, socjal, potem stypendium za wyniki.

> [...]
> bardzo absorbującym kierunku studiów. Schody się zaczynają gdy nie można
> liczyc na niczyja pomoc, z małym dzieckiem i problemami finansowymi.

Ależ oczywiście. Nikt tu tego nie podważa. Dom musi stworzyć warunki -
bez tego po prostu się nie da.

E.

239. Data: 2006-09-08 08:48:55

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:edr9c5$nnv$...@a...news.tpi.pl,
Elske <k...@n...o2.pl> napisał(a):

> Oczywiście. I przestań się ciskać z łaski swojej.

Ja się ciskam? Elske, wyluzuj. Przejrzyj sobie Twoje ostatnie wystąpienia na
grupach (gdzieś od pół roku, jak nie wcześniej) i zastanów się kto się
ciska. Wpadasz w etap jak Nixe kiedyś przy małym dziecku.

> Natomiast pytanie mam takie: co powoduje, że 40-latek nie może zacząć
> kariery jako lekarz? Czy są konkretne powody czy to zwykłe
> uprzedzenia?

Nazwij to jak chcesz. Żadna przychodnia, szpital itp nie chcą przyjąć
lekarza koło 40 bez żadnej praktyki. O specjalizacji już w ogóle nie
wspomnę.

pozdrawiam Tatiana
--
Owoce dojrzewają w słońcu, ludzie zaś w świetle miłości
/Julius Langbehn/

240. Data: 2006-09-08 08:59:00

Od: "Moni|<a" <m...@p...wpKROPKApl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Mąż, socjal, potem stypendium za wyniki.

> Ależ oczywiście. Nikt tu tego nie podważa. Dom musi stworzyć warunki - bez

Ja równiez jestem zdania że jesli się tylko bardzo chce mozna zrealizowac
swoje marzenia , wiek nie jest tu ograniczeniem.
Tyle że tak jak napisałaś "dom musi stworzyc warunki" bez dodatkowego
wparcia męża/rodziny jest to bardzo trudne a wręcz często niewykonalne.

Monika

Co myslesc? Zona mnie zdradza?
co sie ze mna dzieje po slubie
Oczarowanie