Stymulacja elektryczna mięśni

1. Data: 2003-01-10 09:39:29

Temat: Stymulacja elektryczna mięśni
Od: "qqwwqq" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Na pewno wszyscy słyszeli o AbGimnic (chyba tak się to pisze). Dawniej
stosowano podobne metody do rechabilitacji itp. Jakimi parametrami napięcia
się stymuluje mięśnie. Czy to jest częstotliwość, wartość prądu czy
napięcie. Czy ktoś wie coś o tym i może mi to wyjaśnić ? Potrzebuję tego do
pracy.

2. Data: 2003-01-10 13:46:52

Temat: Re: Stymulacja elektryczna mięśni
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się stymuluje mięśnie. Czy to jest częstotliwość, wartość prądu czy
> napięcie. Czy ktoś wie coś o tym i może mi to wyjaśnić ? Potrzebuję

Kolego - poczytaj podręcznik fizyki (język polski też się kłania
'rechabilitacji ')

prąd i napięcie są z sobą powiązane a częstotliwość - to jest szersze
pytanie czy chodzi o częstotliwość napięcia czy impulsów.

A jak byś poczytał co nie co biologii to wiedziałbyś o doświadczeniu z
żabimi udkami (nie kulinarnym).

A stymulacja następuje pod wpływem impulsów napięciowych.

Pozdrawiam
Qwax

3. Data: 2003-01-10 16:30:23

Od: "Grzegorz Iwanek" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pytanie czy chodzi o częstotliwość napięcia czy impulsów.

A czym jest czestotliowsc napiecia ?!?

4. Data: 2003-01-10 18:34:17

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzilo mu pewnie o czestotliwosc pradu przemiennego/zmiennego... czyli
"czestotliwosc napiecia" ;)

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

gdzie szukac dalej? ( dluuugie)
WYDŁUŻANIE KOŃCZYN szukam jakichkolwiek informacji
Lordoza szyjna
Wędzidełko podjęzykowe - czy i gdzie można przeciąć
oczy