Re: Sufit drewniany czy Teriva ?

From: robercik-us <r...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
Subject: Re: Sufit drewniany czy Teriva ?
Date: Tue, 10 Aug 2010 22:53:48 -0700 (PDT)

On 10 Sie, 23:30, "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> wrote:
> Witam !
>

> Jednakże jest to na razie gdybanie , bo nie wiadomo czy kiedykolwiek strych
> będzie "zamieszkały" .
>
> Czy sufit drewniany w poddaszu użytkowym jest naprawdę złym pomysłem ?
> Z jak dużą różnicą w cenie musiałbym się liczyć jakbym nie chciał sufitu
> drewnianego a zamiast tego zażyczył bym sobie sufit betonowy (teriva) ?
>
> Dzięki !

`Może i się nie znam... bo si nie znam :-)))), ale jak dla mnie strop
w domu murowanym powinien być co najmniej dopasowany technologią do
reszty. Chyba, że chcesz tam zrobić składzik na pudła po kupionych
sprzętach dla praw do gwarancji.

Ja mam strop lany monolityczny i uważam, że jest super - cinki,
sztywny, mocny, nie przenosi dźwięków, nie trzeszczy i nie będzie
trzeszczal.

Czy tańszy/droższy? Nie mam pojęcia. Ma swoje zalety i tyle.

pozdr
robercik-us