Sufrażystki kuchenne

1. Data: 2004-09-16 13:26:55

Temat: Sufrażystki kuchenne
Od: "janusz" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wątek "moja żona nie chce gotować" zapchał się spamem o trollu,
ogłoszeniami o plonkach, entegach i et cetera. Wypowiadały się głównie
panie, które nie chcą prowadzić domu i gotować, widzące w tym swoje
wyzwolenie. Jak również traktujące mężczyznę przedmiotowo, jako osobnika do
wykorzystania lub jako psa, któremu rzucą kąsek, gdy będzie posłusznie stał
na łapkach.
Dziwi mnie bardzo atak na mnie, raczej śmieszne rady typu "weź się do
gotowania" (To, że mogę sam sobie ugotować, to wiem. Nie lubię tego robić i
zawsze uważałem i uważam, że to rola kobiety, bo to ona tworzy ciepło
rodzinne), że o ocenach mej męskości nie wspomnę. Te projekcje własnych
przeżyć na moją osobę uważam za interesujące.
Cała dyskusja wykazała, że chciejstwo kobiet nieograniczone - jednoczesne
zachowanie przywilejów z pozbyciem się obowiązków. Tyle wyniosłem z tej
dyskusji. Jesteście jak moja żona, ona też głównie zyje w Internecie.
janusz

1. Data: 2004-09-16 13:28:37

Temat: Re: Sufrażystki kuchenne
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "janusz" <j...@v...pl> napisał w wiadomości

Jesteście jak moja żona, ona też głównie zyje w Internecie.

Jej wirtualny mąż też :)

1. Data: 2004-09-16 13:38:37

Od: "Clio" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
do
> wykorzystania lub jako psa, któremu rzucą kąsek, gdy będzie posłusznie

Rozumiem, ze traktowanie kobiety w ten sposob jest w porzadku...

> Dziwi mnie bardzo atak na mnie, raczej śmieszne rady typu "weź się do
> gotowania"

Smieszne?!? Jedyne racjonalne (no, jeszcze te o gosposi sensowne).

(To, że mogę sam sobie ugotować, to wiem. Nie lubię tego robić i
> zawsze uważałem i uważam, że to rola kobiety, bo to ona tworzy ciepło
> rodzinne)

Brak w domu kaloryferow???

> [...]
> Cała dyskusja wykazała, że chciejstwo kobiet nieograniczone - jednoczesne
> zachowanie przywilejów z pozbyciem się obowiązków.

Co ty p...przysz? Jesli obie strony pracuja, to z jakiej racji tylko kobieta
ma zajmowac sie domem?

Tyle wyniosłem z tej
> dyskusji. Jesteście jak moja żona, ona też głównie zyje w Internecie.

Hi, hi:)
Iza

1. Data: 2004-09-16 14:12:24

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> gotowania" (To, że mogę sam sobie ugotować, to wiem. Nie lubię tego robić
> zawsze uważałem i uważam, że to rola kobiety, bo to ona tworzy ciepło

A opowiedz cos o roli mezczyzny?
I o tym, czy przed slubem wreczyles zonie wyczerpujacy spis tych rol (rany,
jak w teatrzyku!!).
Magda

1. Data: 2004-09-16 14:44:33

Temat: Re: Sufrażystki kuchenne - DLACZEGO KARMIMY TEGO TROLLA..?
Od: "eM eL" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

janusz <j...@v...pl> napisał(a):

> [...]
> zachowanie przywilejów z pozbyciem się obowiązków. Tyle wyniosłem z tej
> dyskusji. Jesteście jak moja żona, ona też głównie zyje w Internecie.

To zla grupa na takie dyskusje - po pierwszw gadamy sobie tutaj o gotowaniu,
a nie o "nie-gotowaniu." No a po drugie to proponuje zadac to samo pytanie
w jednej z grup o patologii zycia spolecznego a szczegolnie o patologii
malzenstwa. Po trzecie, proponuje popatrzec w aktualny kalendarz - jest rok
2004 a nie 1904.

Ale jesli mialbym radzic na powaznie, to polecam szybkie udanie sie z prosba
o rade do ktorejs - lub wielu - z nizej wymienionych postaci:
Psychologa
Ksiedza
Psychiatry
Adwokata

Mysle sobie, ze lepsze to niz wiezienie, bo sadzac z Twoich slow - wkrotce
dasz zonie w pysk i spotkasz sie ze ww postaciami - i dodatkowo paroma
innymi, np. ze 150 kilogramowym dresem, kolega w celi, o sklonnosciach
sadystyczno-homoseksualnych - w raczej nagly i niezbyt dobrowolny sposob.

No i pewnie dobrze abys udal sie do swojej mamusi: mamusia ugotuje Ci
kaszke na mleku i dokladnie objasni jaka to jedze poslubiles...
<bfg>

1. Data: 2004-09-16 14:54:08

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Sep 2004 15:26:55 +0200, Waćpanna lub Waćpan *janusz*, w
wiadomości news:<news:cic4h6$jp$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

[ciah]
ja mam tylko jedną propozycję
porozmawiaj z żoną, a nie z nami
tak będzie najlepiej
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-09-16 14:54:40

Od: "janusz" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ti`Ana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> ja mam tylko jedną propozycję
> porozmawiaj z żoną, a nie z nami
> tak będzie najlepiej
przepraszam, ale nie rozumiem propozycji. Mogłabyś rozwinąć swoje poglady
janusz

1. Data: 2004-09-16 15:21:25

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Sep 2004 16:54:40 +0200, Waćpanna lub Waćpan *janusz*, w
wiadomości news:<news:cic9gb$glo$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> przepraszam, ale nie rozumiem propozycji. Mogłabyś rozwinąć swoje poglady

Ależ proszę. Wszelakie braki dogadania najlepiej rozwiązywać poprzez rozmowę
z bezpośrednio zainteresowaną osobą, a nie szukać wsparcia na
pl.rec.kcuhnia, bo od czytanych tu czasami wypowiedzi można co najwyżej się
sfrustrować, lub dostać niestrawności.

Ja bym przygotowała sama kolację i poruszyła podczas niej temat gotowania,
nie przejmując się niczym. Ewentualnie jak już bardzo nie można zrobić
samemu, to raz na kolację małżonkę zaprosić. I w sprzyjających
okolicznościach porozmawiać, nie przejmując się internetem, będąc z daleka
od cudzych opinii i skupiając się na waszej dwójce.

Jak dla mnie EOT.

1. Data: 2004-09-16 15:37:49

Od: "janusz" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak dla mnie EOT.
Ja dla mnie NIE.

> [...]
> z bezpośrednio zainteresowaną osobą, a nie szukać wsparcia na
> pl.rec.kcuhnia, bo od czytanych tu czasami wypowiedzi można co najwyżej
Moim zdaniem problem jest coraz bardziej konkretny. To nie jest tak,
że_tylko_moja żona nie chce gotować, a dzieci żyją na fast. Umieszczenie
przeze mnie tutaj tego wątku nie jest bynajmniej przypadkowe. Zakładam, że
piszą tu kobiety, co lubią gotować. No jest jeszcze tu kilku mutantów
męskich, ale nie do Nich kieruję swoje pytanie.
Tymczasem co? Otrzymuje odpowiedź jak na tych zajętych przez buzujące
gruczołami sufrażystki grupach - dzieci, rodzina etc.
GOTUJ SAM!
Zrób to sam! Pan Adam S. z telewyżerni socjalistycznej i jego
nierealizowalne w praktyce domowej pomysły.
To tak, jakby Makłowicz się żywił tym, co gotuje na ekranie.

> [...]
> okolicznościach porozmawiać, nie przejmując się internetem, będąc z daleka
> od cudzych opinii i skupiając się na waszej dwójce.
Naczytałaś się jakichś porad psychologicznych w gazetach.
Albo masz mnie za niemowę.
Tu problem jest głębszy - no to ujmę tak:

DLACZEGO GOTUJECIE OBIADY DLA SWEJ RODZINY?

Bo mąż daje pieniądze i jest sprawny w łóżku? (co wyraźnie sugerowały
sufrażystki w wątku "moja żona nie chce gotowac"

janusz

1. Data: 2004-09-16 16:17:27

Od: "Woocash[ACN]" <w...@u...pe-el> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Sep 2004 15:26:55 +0200, janusz napisał(a):

> Wątek "moja żona nie chce gotować" zapchał się spamem o trollu,
> ogłoszeniami o plonkach, entegach i et cetera.

*PLONK* Trollu

--
[ Woocash[ACN] @ 2004-09-16 18:16:36 ]
[ woo-at-onet-dot-pl ]