Super przepis na pizze !!!

1. Data: 2005-05-25 18:40:06

Temat: Super przepis na pizze !!!
Od: "akwaman" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie zna ktos taki przepis na pizze a w szczegolnosci na ciasto od
pizzy,
ktore mozna zjesc w pizzerni. ciasto musi byc miekkie, wilgotne, lekko
slonawe i super dobre
nie tam jakies byle jakie.
czy mozna zrobic takie w domowych warunkach np. piekarnik gazowy z
rozregulowanym termometrem,
wyprobowalam juz wiele przepisow ale zadne nie smakuje tak jak w/w.

2. Data: 2005-05-25 18:47:30

Temat: Re: Super przepis na pizze !!!
Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "akwaman" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> no wlasnie zna ktos taki przepis na pizze a w szczegolnosci na ciasto
> od pizzy,
> ktore mozna zjesc w pizzerni.

Czy ja dobrze rozumiem? Chcesz żeby Ci podać przepis, Ty upieczesz
pizze i pójdziesz z nią do pizzerii, żeby ja tam zjeść???

Ania
--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
***Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw ***

3. Data: 2005-05-25 20:26:25

Od: Rafał Banaşkiewiç <r...@N...junglist.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozregulowanym termometrem,
> wyprobowalam juz wiele przepisow ale zadne nie smakuje tak jak w/w.

http://szewo.com/public/pizza.phtml

właśnie sobie wg tego przepisu zrobiłem, wyszło bombastycznie ;-)

--
http://redekonstrukcje.org/
#31338 Registered ZUS Victim

4. Data: 2005-05-25 20:55:52

Od: "Oszust" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie, żebym sie czepiał, ale nie pisze się "pizzerNi", tylko "pizzerii".

--
Oszust
GG 2652263

5. Data: 2005-05-28 08:53:27

Od: "akwaman" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy myslisz ze o bede szedl z pizza do pizzerni? hmmmmm .....bez
komentarza

6. Data: 2005-05-28 09:44:50

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

> a czy myslisz ze o bede szedl z pizza do pizzerni? hmmmmm .....bez
> komentarza

Nie, myślę że nie, ale po przeczytaniu tego co napisałeś w pierwszym
poście można by tak sadzić ;-)

Ania

7. Data: 2005-05-30 07:32:03

Od: "jozo" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozregulowanym termometrem,
> wyprobowalam juz wiele przepisow ale zadne nie smakuje tak jak w/w.

700.html

Z czym naleśniki?
WOK żeliwny(spam )-kuchenka elektryczna
Moje ulubione zawijańce :)