Surowka Anki

1. Data: 2001-03-22 12:03:06

Temat: Surowka Anki
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Teraz, jak bylam we Wroclawiu, moja najstarsza i
najserdeczniejsza przyjaciolka Anka (najstarsza stazem...) dala
mi do jedzenia takie cos. Moze to jest cos strasznie dobrze znane
w PL, opatrzylo sie itp, a moze nie, wiec pisze. Jak znane bardzo
upszejmie prosze mnie zrugac.

Zetrzec na tarce ze 2 marchewki (grubo). Pociac same
glowki/paczki brokula, nie lodygi tylko te malutkie peczki, Tak,
zeby byla drobna sieczka. Anka dodawala chyba mouli, czyli taka
biala wielka rzodkiew. Ja zamienilam to na jednego pora drobno
posiekanego. Lodygi brokula tez zetrzec na tarce (tyle, ile sie
da, te zewnetrza nie lubia sie scierac). Posikac sokiem z cytryny
(sporo), jako tez oliwa i dodac ODROBINKE majonezu. Chodzi o to,
zeby surowka nie byla majonezowa. Acha, posolic.
Takie to dobre, ze w domu robie strasza tego miche i jem 2 dni .

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

1. Data: 2001-03-22 13:25:07

Temat: Re: Surowka Anki
Od: "Bea" <i...@g...am.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:45qjbt4vlb720f46unddofvq1p592390m7@4ax.com...
> [...]
> zeby surowka nie byla majonezowa. Acha, posolic.
> Takie to dobre, ze w domu robie strasza tego miche i jem 2 dni .

Jeju!!!!! Juz mi smakuje:))))
Wroclawianka Bea

1. Data: 2001-03-22 14:05:26

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi do jedzenia takie cos. Moze to jest cos strasznie dobrze znane
> w PL, opatrzylo sie itp, a moze nie, wiec pisze. Jak znane bardzo

nieznane, nieznane, za to brzmi niesamowicie pysznie ...
spróbujemy i doznania opiszemy!
Pozdrawiam
Ania K

1. Data: 2001-03-23 00:45:36

Od: "Orion" <o...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci
> [...]
> zeby surowka nie byla majonezowa. Acha, posolic.
> Takie to dobre, ze w domu robie strasza tego miche i jem 2 dni .

----------------------
Bardzo ciekawy przepis . Skopiowalem go do swojego
kulinarnego notatka i wypróbuje jak tylko dostepne beda
brokuly. Przyznam sie,ze na surowo dotychczas ich nie jadlem.
Orion

1. Data: 2001-03-23 08:25:21

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Orion" <o...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kulinarnego notatka i wypróbuje jak tylko dostepne beda
> brokuly. Przyznam sie,ze na surowo dotychczas ich nie jadlem.

Brokuly sa dostepne caly czas, mozna probowac, tez mam taki zamiar

Basia

1. Data: 2001-03-23 12:06:14

Od: "Agnieszka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ana" napisała :
> spróbujemy i doznania opiszemy!

Ja już mogę opisać, bo zrobiłam tą surówkę wczoraj do kolacji.
Mój mąż zerknął do miski i spytał, czy nasz królik więcej zjeść nie mógł
że na kolację podaję królicze żarcie.
A potem... potem poprosił o dokładkę, a potem... potem o jeszcze jedną..
A potem... że nie ma nic przeciwko by jeść TĄ surówkę codziennie !!!
Brokuły w surówce zlane sokiem z cytryny, potem solą i oliwą
- to naprawdę nowe i wspaniałe doznanie .
Zrobiłam w wersji z rzodkiewką.
Za Krysią polecam
i pozdrawiam
Gaga

1. Data: 2001-03-23 14:07:25

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Brokuły w surówce zlane sokiem z cytryny, potem solą i oliwą
>- to naprawdę nowe i wspaniałe doznanie .

ciesze sie, ze smakowalo! Czy marchew nie gryzla sie z
rzodkiewka, czy moze byla to ta biala? Takei to tylko
estetyczno-artystyczne pytanie

1. Data: 2001-03-23 19:41:11

Temat: Odp: Surowka Anki
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Barbara <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3abb09ed$...@n...ircx.pl...

> Użytkownik "Orion" <o...@h...pl> napisał w wiadomości

Orion

> Brokuly sa dostepne caly czas, mozna probowac, tez mam taki zamiar
>
> Basia

No i zrobilam - cos wspanialego!!!!!!!!!!!!!
Robilam kontrolna ilosc - 1 marchewka, pol brokula i to byl blad - mial byc
dodatek do kolacji a w ramach probowania zjedli mi wszystko.
Proponuje wrzucic ten przepis do PuszKKKi.

serdecznie pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-03-23 21:50:24

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Orion <o...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3aba9b9c$...@n...astercity.net...
> Bardzo ciekawy przepis . Skopiowalem go do swojego
> kulinarnego notatka i wypróbuje jak tylko dostepne beda
> brokuly. Przyznam sie,ze na surowo dotychczas ich nie jadlem.
Nie jadłeś nigdy surowego kalafiora?
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-03-23 23:04:36

Od: "Orion" <o...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> Nie jadłeś nigdy surowego kalafiora?
> pozdr. Jerzy
Kalafior ....jeść na surowo jest za duzym słowem.
Znam jego smak . Ale jako składnika surówek nigdy nie stosowałem.
Kupiłem dzisiaj w Tesco dwa brokuły (Barbara miała rację ) , ale
surówki nie zdązyłem zrobić . Dzisiaj piekłem z córka ciasto, a jutro
grill na działce . Surówka przewidziana jest więc na niedzielę do
schabu duszonego w sosie cebulowo-pieczeniowym.
Pozdrawiam:
Orion

Co zrobic z królika ?? - dygresja na temat
Pytanie do Grupowiczow z 3miasta
Swiateczne jajeczka
moje urodziny z kuchnia bawarska !!!
prazona celula