Swędzenie uszu

1. Data: 2008-08-17 19:27:13

Temat: Swędzenie uszu
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli kogoś swędzą w środku uszy , to jaką ma dolegliwość?
Wątroba, nerki ?

Jest powiedzenie "Nos mnie swędzi , będę zły/a."
A uszy?

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

2. Data: 2008-08-17 20:06:52

Temat: Re: Swędzenie uszu
Od: d0kt0r3k <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 17 Aug 2008 21:27:13 +0200, na pl.sci.medycyna, Stokrotka napisal(a):

> Jeśli kogoś swędzą w środku uszy , to jaką ma dolegliwość?

dysleksję

3. Data: 2008-08-17 20:14:39

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dysleksję
Sugerujesz, że mnie swędzą uszy?
Nie trafiłeś.

Oczekuję na poważniejsze odpowiedzi.

4. Data: 2008-08-17 21:39:35

Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:
> Sugerujesz, że mnie swędzą uszy?
> Nie trafiłeś.
>
> Oczekuję na poważniejsze odpowiedzi.

ja wiem, że to OT, ale czy tak ciężko pisać poprawnym językiem?

a może pozmieniaj jeszcze ę --- e lub b --- p lub ą --- oł ?

albo niech, każdy pisze tak jak słyszy? po co ortografia i zasady językowe?

pszeciesz to soł łatfiejsze to zapamientania zasady kture bendzie sie
szypciej zapamientywao

5. Data: 2008-08-18 03:20:45

Od: Pink <P...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2008-08-17, o godzinie 21:27:13, użytkownik *Stokrotka* napisał(a) w
wiadomości: <news:g89u6c$nu9$2@news.onet.pl>

> Jeśli kogoś swędzą w środku uszy , to jaką ma dolegliwość?
> Wątroba, nerki ?

Uszy zazwyczaj są przytwierdzone do głowy.
Resztę wydedukuj sobie sama.

> Jest powiedzenie "Nos mnie swędzi , będę zły/a."

Jest również powiedzenie "swędzą mnie uszy, bo jestem córką słabeuszy".

> A uszy?

A uszy swędzą.

Pink

6. Data: 2008-08-18 18:09:49

Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
> Jeśli kogoś swędzą w środku uszy , to jaką ma dolegliwość?
> Wątroba, nerki ?
>
> Jest powiedzenie "Nos mnie swędzi , będę zły/a."
> A uszy?
Jak w czaszce jest dużo przestrzeni bo nic jej nie wypełnia to między uszami
tworzą się dość mocne przeciągi i dlatego swędzi.
Dlatego powinnaś zakładać coś na uszy albo watą sobie zatykaj bo nie daj
boże jeszcze ci się pogorszy.

i ty próbowałaś przed chwilą w innym wątku udowodnić, że pytasz o tematy
tabu podobne do seksu i pupy.
Ręce opadają

--
PawełJ

7. Data: 2008-08-21 12:29:36

Od: "Madzia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dlaczego są tu ludzie, którzy tylko krytykują a nie udzielają odpowiedzi.
Po co drażnią innych.
ojjjjjjjjjjjjjjjjjj

> [...]
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
> ktury ludzie ociężali umysłowo
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.

[gdzie] poradnia leczenia uzaleznien w trojmiescie
Kolonoskopia
Gdzie w Katowicach USG jądra?
prąd
venter = no-spa?