Swiadkowanie dwoch facetow

41. Data: 2007-07-31 12:54:31

Temat: Re: Swiadkowanie dwoch facetow
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
news:f8nal6$i08$1@node1.news.atman.pl...

> A młodego byś zabrała ze sobą?

Przecież umie sam chodzić.... hihi

Qra

42. Data: 2007-07-31 14:35:00

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Nika" <n...@a...pl> napisał w wiadomości

> To czemu zagrali? Zrobiła im potem panna młoda jakieś awanti?

Może orkiestrę opłacali rodzice i to oni decydowali co się gra a co nie ;-)
Ja się sporo w życiu nasłuchałam o tym, jak to rodzice zaplanowali wesele
dzieciom od a do z i dzieci do tej pory mają traumę po tamtym wydarzeniu...

Agnieszka

43. Data: 2007-07-31 17:30:27

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> panna młoda wyraźnie przed weselem prosiła ich, aby tego NIE grali,
> To czemu zagrali? Zrobiła im potem panna młoda jakieś awanti?

Pewno sobie zapomnieli i polecieli na automatycznym pilocie "to po tym
kawałku zawsze gramy Sipińską". Czy awantura była potem, to nie wiem, ale w
trakcie wesela, jak już muzyka grała, a rozczulona ciocia Zdzisia z wujkiem
Mietkiem poszli w tany, to głupio było pannie młodej wtargnąć na podium i
wrzasnąć "Spokój orkiestra!"

--
Nika
Pisz tutaj

44. Data: 2007-07-31 18:19:10

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta wrote:

> ale my tu o ślubie, nie o chrzcie.

O dopiero teraz zobaczyłem. Sorry... pisałem koleżance na temat chrztu i tak
jakoś z ręki... aż mi wstyd :*)

Pzdr
Paweł

45. Data: 2007-07-31 19:51:10

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Jul 2007 14:30:15 +0200, Qrczak napisał(a):

> Ba, ja to bym wyszła i już nie wróciła...

to nie lepiej wywalić muzykantów bez zapłaty??
--
Elżbieta

46. Data: 2007-07-31 19:53:17

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Jul 2007 16:35:00 +0200, Agnieszka napisał(a):

> Może orkiestrę opłacali rodzice i to oni decydowali co się gra a co nie ;-)

A to w tej sytuacji to ja bym wyszła zamiast orkiestry.

Jak dobrze samemu sobie organizować imprezę według własnego (swojego i
partnera) widzimisię.
--
Elżbieta

47. Data: 2007-07-31 20:17:49

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Jul 2007 11:27:25 +0200, Qrczak napisał(a):

> Użytkownik "Elżbieta" <w...@o...peel> napisał w wiadomości

> Po ślubie zazwyczaj bywa i chrzest ;-)

I rozwod, a i smierc, czasami emerytura ;)

Kri Z wieczorowa pora, acz nie brunet

48. Data: 2007-07-31 20:20:55

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Jul 2007 19:30:27 +0200, Nika napisał(a):

> [...]
> Mietkiem poszli w tany, to głupio było pannie młodej wtargnąć na podium i

Mnie najbardziej na weselech bawilo to ze na kazdym na ktorym bylem grano
Winda do nieba 2+1

Kri Z... juz mi lusterko... ;)

49. Data: 2007-07-31 20:24:46

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Jul 2007 21:53:17 +0200, Elżbieta napisał(a):

> A to w tej sytuacji to ja bym wyszła zamiast orkiestry.
>
> Jak dobrze samemu sobie organizować imprezę według własnego (swojego i
> partnera) widzimisię.

A jak dobrze samemu organizowac nie tylko impreze ale pozniejsze zycie...

Ech...

Kri Z

50. Data: 2007-07-31 20:26:45

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps pisze:

> Mnie najbardziej na weselech bawilo to ze na kazdym na ktorym bylem grano
> Winda do nieba 2+1

A co mieli zagrać "Stairway to heaven"?
To nie są muzycy, to są pracownicy obsługujący instrumenty muzyczne.
Mają do mózgu wklepany standard i wio!

--

Paulinka

prezent urodzinowy dla sześćdziesięciolatki
cygaro?
staram sie znalezc cmentarz czasu niemieckiego na Slansku
Rodzina
Rozwód i alimenty