Świadoma pamięć -czyli co rózni nas od zwierząt...

21. Data: 2005-07-29 11:53:50

Temat: Re: Świadoma pamięć - czyli co rózni nas od zwierząt...
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "... z Gormenghast" <a...@p...not.pl> napisał w wiadomości
news:dcdaas.3vs57pn.1@gorm.h1d79263c.invalid...

Puknij się w obudowę :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

22. Data: 2005-07-29 12:51:45

Od: "Jerzy Turynski" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl>
na..s.ał w news:dcd5ck$ifc$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "... z Gormenghast" <a...@p...not.pl> napisał w wiadomości
> news:dcdaas.3vs57pn.1@gorm.h1d79263c.invalid...
>
> Puknij się w obudowę :)

Kretynie Dębski, powiedz mi w jaki sposób można robić i jedno-
cześnie nie robić określonej czynności? Waląc w łeb (po twojemu
w 'pudło rubina') i jednocześnie nie waląc - 'dwa w jednym',
jak na obrazku z p.p. ?

To proste: wystarczy jebnąć idiotę przez... druty tepsy !
Jeśli ktoś twierdzi, że można cokolwiek w ten sposób walnąć,
to niech wystawi ekran monitorka w kierunku rubina, i zobaczy,
czy 'toto' się _SAMO_ WALNIE (_BEZ_ konwertera informacji na si-
łownik!) w swoje pudło _od_widoku_ brzydkich literek...
A jeśli nie ma siły, to nie ma ODDZIAŁYWANIA, jak rzecze dogma-
tem aktualna fizyka.

Jedyny wyjątek od świntej reguły newtonów stanowi... (_wyłącznie_!)
każdy... idiota (dowolnego gatunku)!
Można takiego p...lnąć przez druty jednocześnie SAMEMU nie przy-
kładając do tego ~ŻADNEJ FIZYCZNEJ SIŁY! Tak samo, jak można pobu-
dzić psa do nieopanowywalnego ujadania wystawiając mu na widok
_PRZEZ_ ogrodzenie odpowiednio prowokacyjnego wroga własnego gatun-
ku. Albo Dębskiego do nieopanowywalnego pyzolenia bez sensu wysta-
wiając mu przez druty na luminofor odpowiednio 'nadobną' ASCII-pyzo-
lindę... I czworonóg będzie ujadał, a podwunogorąk Dębski bredził
do wirtulanego obrazka, zamiast iść na realną kiełbasę/piwo... Bo
jedno i drugie W TAKIM SAMYM STOPNIU kompletnie nie panuje nad cał-
kowicie nieświadomą konwersją obrazkowych informacji na realnie fi-
zyczne reakcje!!! (PSIE!).
Pomiędzy jednym a drugim powinno być świadome myślenie, a jest zwy-
czajnie zwykły, normalnie zdrowy czysto małpi instynkt. Dokładnie
to samo w skutkach, co rechot tępej panienki na kiwanie palcem bez
sensu przez 'okazyjnego' młodziana.

> Na post po zbóju zaprosił
Uważasz to za sensowny sukces intelektu, że wykombinowałeś wetknąć
sobie powyższe slyczne kółko w 'bezmózgie' "pozdrawiam", tylko dla-
tego, że nikt takiego cudaka tu nie nosi ? Uważasz to za objaw ory-
ginalności? A jeśli jest to objaw kretynizmu (bo jest!) ?

> P.D.

JeT.

23. Data: 2005-07-29 14:21:35

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Turynski" <j...@p...com> napisał w wiadomości

Przeszła Ci kiedyś przez głowę myśl, że świadome myślenie jest samo w sobie
nieświadomą reakcją na .... ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

24. Data: 2005-07-29 14:55:25

Od: "... z Gormenghast" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" w news:dcd5ck$ifc$1@inews.gazeta.pl...
/.../

> Puknij się w obudowę :)

Zdaje się, że nie tylko nie skorzystałeś z sugestii, aby NIE ODPOWIADAĆ
tak długo, dopóki nie znajdziesz odpowiedzi na zadane pytanie, ale też
nie zrozumiałeś intencji pytającego, który pominął to, co nie budziło watpliwości,
a zahaczył się pikselowym zębem za to, co od dawna stanowi zabawny zaciek
na P.D. wizerunku.

Jeśłi wolisz repertuar z pukaniami w obudowę,
to się pukaj...:).

Albo idź na piwo.

Ja zresztą tez się napiję, ale czegoś innego.

> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

All
p.s. jak już będziesz wiedzial "po co", to ... rozmowa
nie będzie nam do niczego potrzebna.
--
"Ssaki także posiadają stosunkowo duże mózgi
a nikt jakoś nie podejrzewa by pracowały umysłowo."

25. Data: 2005-07-29 18:10:52

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> All
> p.s. jak już będziesz wiedzial "po co", to ... rozmowa
> nie będzie nam do niczego potrzebna.

A kuku panie kruku :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

26. Data: 2005-07-29 19:16:53

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer; <859253888@nnr> :

> Ufit; <dcag3i$gar$1@news.onet.pl> :

> [...]

Znów niepoprawnie wysyłam post - taka moja uroda, a i mam dzisiaj dzień
pijaka - zaplanowany i jednodniowy [z przyczyn obiektywnych niwelowanie
płatów czołowych muszę odłożyć na inny termin ;)].

Mienowicie zastanawiam się co by było, gdyby przedmiotem doświadczenia
były litery, a doświadczanie nie skończyłoby się na drugim etapie. Czy
zostałoby stwierdzone, że podstawy ludzkiego bytu i umiejętności zależą
od tej "zwierzęcej" pamięci, a płaty czołowe [skroniowe?] odgrywają
tylko rolę kontrolera poprawności składni [ew. dodatkowego generatora
sygnału zwiększającego zdolności zapamiętywania]. Bo tak po prawdzie to
zewnętrzne zasady składni [a nie cechy fizjologiczne] powodują, że
rozumiemy treści słowne, przykładowo:

a. iść, woda, łowić, ryby

vs.

b. chodź nad wodę połowić ryby

Flyer

27. Data: 2005-07-29 21:17:05

Od: "ksRobak" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"... z Gormenghast" <a...@p...not.pl>

> [...]
> --
> "Ssaki także posiadają stosunkowo duże mózgi
> a nikt jakoś nie podejrzewa by pracowały umysłowo."

dokładnie
http://groups.google.pl/group/pl.sci.filozofia/msg/c
c184e144c078321
fragment:

robakks:
Umysł to 7-my zmysł którego organem jest jakaś tam część
mózgu podobnie jak organem zmysłu słuchu jest aparat
słuchowy począwszy od małżowiny, poprzez bębenek,
ucho wewnętrzne ze ślimakiem i połączenia nerwowe,
czy organem wzroku jest aparat widzenia począwszy od
samego oka wraz z siatkówką, żrenicą i tęczówką poprzez
nerw wzrokowy do mózgu -- w którym właśnie umysł
przetwarza dane z innych zmysłów ale praca umysłowa
choć oparta na fizycznym medium to przecież nie jest
tym medium. Ssaki także posiadają stosunkowo duże
mózgi a nikt jakoś nie podejrzewa by pracowały umysłowo.
/cytat.

Pan już wiesz "po co" ta rozmowa i dlaczego NIGDY i NIC
z niej nie wyniknie konkretnego?
Ano dlatego, że "Ssaki także posiadają stosunkowo duże
mózgi a nikt jakoś nie podejrzewa by pracowały umysłowo."
Jaki to ma związek z umysłem o którym napisano w cytowanym
fragmencie pozostanie dla ssaków nieosiągalną barierą
nie do pojęcia - bo czym dla All'a jest abstrakcyjne słowo
UMYSŁ i w której części ciała jest "to coś" zlokalizowane??? :)

PS. termin odpowiedzi szacuję na ~ 15 lat.

Edward Robak
*°"˝'´¨˘`˙ˇ^:;~>¤<×÷-.,˛¸
--
Errare humanum est, in errore perservare stultum. /Seneka/
"Błądzić jest rzeczą ludzką, trwać w błędzie - głupotą."

28. Data: 2005-07-30 11:45:24

Od: "tycztom" <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. Przemysław Dębski<- dccnok$h24$...@i...gazeta.pl naszkrobal(a):

> Telewizory marki rubin, były jedyne w swoim rodzaju. Jeśli coś nie
> działało zgodnie z zamierzeniami, wystarczyło pierdolnąć w obudowę i
> wszystko wracało do normy. A ile to to człowiek się nagadał do
> telewizora, naprawiając go w ten sposób ... fiu, fiu.

tv jeszcze bardziej oddala - od energii

w przypadku książki jesteś bliżej, masz ~widzieć to, czego nie ma

(tFoja sprawa jak)

> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

TT

P.S. A ludzie przeco mogą być fantastyczni.

--
mansarda netopierza
http://tycztom.7net.pl

29. Data: 2005-07-30 15:40:29

Od: "Ufit" <k...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Flyer" <f...@p...gazeta.pl> wrote in message
> Flyer; <859253888@nnr> :
---

> [...]
> sygnału zwiększającego zdolności zapamiętywania]. Bo tak po prawdzie to
> zewnętrzne zasady składni [a nie cechy fizjologiczne] powodują, że

Hmmm. Wiesz co to jest nawet ciekawe. ))

UF

30. Data: 2005-07-31 11:04:08

Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W ogóle nie rozumiem związku człowiek - zwierzę w tym doświadczeniu.

Śmiem twierdzić, że poruszam się szybciej od dżdżownicy.
Odróżnia mnie to od dżdżownicy.
Tylko nic z tego nie wynika.

A jeśli chodzi o pamięć:
Śmiem twierdzić, że moja pamięć do zapachów jest wiele słabsza od pamięci w tym
względzie przeciętnego psa.
Co więcej: odróżnia mnie to od psa.
Tylko nic z tego nie wynika.

Re: Determinizm naszego świata.